Samsung Galaxy S26 Ultra nu met gratis Samsung Tab A11+!
Tot €10 korting per maand als je thuis internet van KPN hebt
Bio
Voor het eerst teleurgesteld van een android update. Hopelijk fixen ze de notificaties bar en de klok moet rechts blijven !
Maar toetsenbord is wel 169€ jammer anders inderdaad zeer interessant combo
@s6 edge+ Heb je hem dan al ? Ik geef je geen ongelijk het is inderdaad de smartphone met meeste mogelijkheden maar of 999 euro zijn waarde waard is zonder je hem hebt moet je wel echt een fanboy zijn.
Edit : woops moest een antwoord zijn
Zolang die functie niet verwijderd word.. het is inderdaad super handig. Europa gaat echt in stukken vallen door geld te eisen van iedereen.
Snap de haat er niet aan. Je hebt een pixel voor de helft van de prijs maar is nog te duur ? in ieder geval voldoet wel mijn wensen ik stop mijn telefoon niet in water ofzo. Alleen de 4k filmen kon beter vind ik. Maar is geen upgrade voor mijn 3t , eerst zien hoe die updates lopen.. maar ik zou zeker niet oneplus afkraken voor wat ze doen.
Lomp design en waarschijnlijk traag ook. Slechte reclame dus.
Vind jammer dat de style een zwarte bezel rond het scherm heeft die valt wel op. Scroll wieltje is wel een groot voordeel. Want ik keek altijd al uit naar een kleinere smartwatch. Twijfel..
Is ” metal for facebook ” nog steeds een goed alternatief? Zo ja schaf ik de premium aan.
oplichters inderdaad. ben al aantal jaren nexus beziter maar heb gisteren OP3T bestelt. Als Google tegen de andere flagships wilt gaan moet dit niet zo … prijs niet waard en ze verdienen ook mijn geld niet. Jammer dit.
Wat bij mij lijkt te helpen voor het wegvallen van de verbinding is ‘Wifi behouden in slaapstand’ op ‘Altijd’ zetten.
Wel zwak dat de nexus 6 hem niet op dag1 krijgt. En jammer van de nexus 5 gebruikers. Google zou veel beter scoren moesten ze flexibeler zijn met zo dingen want je betaald tenslotte ook voor dit een grootstuk.
Was de nexus 6p op de video niet fake ? Heb het niet zo goed doorgelezen of opgezocht.
Ambient display ?
Apple en whatsapp hebben naar ” black and yellow ” blijkbaar geluisterd
Ziet er veel beter uit ?
Nu nog wachten hoe de moto 360 2de generatie eruit ziet of die van lg , meschien dan maar 1 aanschaffen.
Ligt het aan mij of vind ik de app drawer lelijk ? hoopelijk een optie dat je kan kiezen naar de oude in lolipop. Nooit echt fan geweest van verticaal app drawer zoals htc sense ?
Dat maar die android M en een 2de generatie nexus 5 komt. Wil men nexus 6 kwijt heb er spijt van eerlijk gezegt. Scherm kapot en speaker kapot op korte tijd en vanzelf ? anders zo een super telefoon
https://www.youtube.com/watch?v=ZNEXCY-wHpw zelf nog niet geprobeerd dat word voor morgen hier heb je het in een video
” Cannot read update.zip ” help?
Zeker niet dat ik het niet eens ben met jullie , maar volgens mij hebben we gewoon” te ” grote verwachtingen van nieuwe toestellen die komen. ik vind het juist positief dat htc met zijn mooie design blijft bijvoorbeeld de camera lens tja zal ook wel zijn werkingen hebben en zal gewoon wenen zijn volgens mij. voor de rest zal te toekomst gewoon meer de perfectie zijn van smartphones. ( geld ook voor andere toestellen )
Of gewoon android one zoals Nokia doet. Snap niet waarom fabrikanten altijd een skin willen maken en vervolgens meer werk mee hebben.