Samsung Galaxy S26 Ultra nu met gratis Samsung Tab A11+!

Lees verder na de advertentie.

Vergelijk prijzen: vind de beste deal

EST
Vandaag 18:20

Gebruik het al jaren super handig

Tikkie bestaat 10 jaar en de naam is misschien helemaal niet wat je denkt
Tikkie bestaat 10 jaar en de naam is misschien helemaal niet wat je denkt
Nanny Frentzel
Nanny Frentzel
Vandaag 15:57

Sinds de Notes heb ik de s.pen. Handig met mijn bewegingsstoornis. Dus zou het heel vervelend vinden als die verdwijnt.

Samsung zet opnieuw stap richting einde van de S Pen
Samsung zet opnieuw stap richting einde van de S Pen
David Webb
David Webb
Vandaag 14:27

Dan bannen ze een paar jaar geleden whatsapp +/gb whatsapp met dezelfde functies om daarna dezelfde functies over te nemen in een betaalde versie. Welcome to the crooked world

WhatsApp Plus nu in Nederland: dit kost het nieuwe abonnement
WhatsApp Plus nu in Nederland: dit kost het nieuwe abonnement
Lapwing
Vandaag 12:18

Ik hoop dat ze eindelijk ook eens iets gaan doen aan de batterij, want iedere dag opladen bvan een horloge is voor mij geen optie.

Groot Samsung-lek toont Galaxy Watch 9 en Watch Ultra 2 van alle kanten
Groot Samsung-lek toont Galaxy Watch 9 en Watch Ultra 2 van alle kanten
Paul Fontaine
Paul Fontaine
Gisteren 21:17

Ik heb een Galaxy Tab S9 FE SM-X510 en gebruik de pen heel veel, vind het echt een meerwaarde, bjvoorbeeld om pdf's te annoteren. Zou het erg missen.

Samsung zet opnieuw stap richting einde van de S Pen
Samsung zet opnieuw stap richting einde van de S Pen
AFC
Gisteren 21:11

Ik vind de S pen geweldig en gebruik hem veel. Daarom koop ik een Samsung ultra. Ik ga geen nieuwe Samsung kopen zonder S pen, maar dan kijk ik verder.

Samsung zet opnieuw stap richting einde van de S Pen
Samsung zet opnieuw stap richting einde van de S Pen
stier
Gisteren 20:53

Ik gebruik de pen weinig maar als ik de pen gebruik is het heel erg handig op mijn 26ultra

Samsung zet opnieuw stap richting einde van de S Pen
Samsung zet opnieuw stap richting einde van de S Pen
Anpeja@gmail.com
Gisteren 17:06

Ik heb nu ruim een jaar de honor magic v2 en het bevalt heel goed. Het toestel is solide en zal niet zomaar breken. Het voorste scherm is groot genoeg om alle dagelijkse taken op te doen maar als je dan net ff wat meer nodig hebt klap je hem open en heb je een mini tablet. Honor vind ik sowieso voorlopen op Samsung.

Zijn vouwtoestellen inmiddels goed genoeg? We maken de balans op
Zijn vouwtoestellen inmiddels goed genoeg? We maken de balans op

Volg Androidworld nu ook op WhatsApp

Op ons WhatsApp-kanaal delen we dagelijks het grootste nieuws uit de Android-wereld.

Volg op WhatsApp

Download de nieuwe Androidworld-app!

Lees het nieuws en handige tips over smartphones en gadgets.

Download voor Android

Meld je aan bij onze Androidworld-community

Reageer op artikelen, deel tips en praat met anderen over de wereld van Android.

Aanmelden