Samsung Galaxy S26 Ultra nu met gratis Samsung Tab A11+!
Tot €10 korting per maand als je thuis internet van KPN hebt
Bio
Wat ik nog mis in Google maps is: Als ik vraag aan de assistent vraag “Navigeer met het ov naar smidstraat 1 in lutjebroek” Hij de naviegatie aanbied met het ov. Wanneer je je keuze gemaakt hebt en gaat reizen gaat het prima. Echter Als je bij de laatste halte aan komt wil je gebruikmaken van de AR functie! (om betere gps en om te scannen kan dit nietJ e moet dan de huidige route afbreken en op nieuw je route starten en dan wandelen zeggen. om de AR functie te heractiveren. Zo jammer
Beste Claudia! Bedankt voor je fijne,mooie, leuke artikelen de afgelopen jaren. Het allerbeste toegewenst. Groet Albert
Wat lek je me nou!
Bedankt rogier
Ik zie hem bij Coolblue nog niet staan en ik zoek hem met stylus
daar daat mijn HTC desere HD
hoor ik daar nu de deurbel
Maar hier installeer ik natuurlijk graag de app voor! ik hou namelijk van winnen. ?
Ik heb een pixel 3XL maar ik zie nog niets of moet je in het beta programma zitten?
Ik gebruik gewoon uploaden naar Google . Even wachten en dan Google foto op je laptop openen.
Omdat ik een pixel toestel heb blijven mijn foto’s in hoge resolutie
TIP: Als je bij toegankelijkheid van je speaker de optie speel start geluid en einde geluid aan zet dan weet je precies wanneer google mee luistert. Verbaas je hoe vaak je het piepje dan toch hoort!
Veel belovend. Goed bezig Google ( en AW voor het plaatsen)
Komen er nog tablets? mijn nexus 9 begeeft het bijna
Wat een mooi antwoord van google! Niet spotten met God of misbruiken.
Het allerbeste toegewenst!
Bij mij crashed deze optie (nexus 5x met android 8.0
Ik geloof er echt niets van typisch weer zo’n HTC “leugentje…”
Mijn app heb ik gemaakt in Appinventor en bedien dus daar mijn Hue lampen mee!
Video werkt bij mij niet
Video staat prive
Ik ga het proberen Espeak is trouwens een nederlandse stem Gratis(klinkt alleen niet mooi. Ik raad Acapela aan 4 euro!
Nu nog realtime wegafsluitingen en wegwerkzaamheden! Ik gebruik hem ook iedere rit (of mijn vrouw moet het beter weten! 😉
goed bezig lui! ook jullie magazine!
Geweldig hier zit ik op te wachten!
Echt fijn dat je dit allemaal doet. Ga zo door!
je schrijft “Overigens is die bril inmiddels wel verkrijgbaar in Nederland.’
Waar kan ik hem kopen?