Samsung Galaxy S26 Ultra nu met gratis Samsung Tab A11+!
Tot €10 korting per maand als je thuis internet van KPN hebt
Bio
Ik zweer de Note-series trouw.
Ik zie niet meteen verschil.
Tom, rot toch op man. Jij bent duidelijk anti-samsung, ik ben voor zo goed als alle merken en ik kan zeggen dat de argumenten die aanhaalt grotendeels komt van een blinde anti-samsung jongen zijn, op een paar vlakken heb je gelijk. Ik kan nuchter analyseren aangezien ik voor zo goed als alle merken ben en enkel koop wat ik het beste vind voor mij.
Echt een mooie horloge
Wow geweldig!
649 euro en ik koop het.
Mooie apparaten, jammer dat de prijzen net iets te hoog zijn, maar als er geen mankementen aan zijn is het zijn geld wel waard.
43 % Google services bij mij.
Net de Snapdragon Batteryguru erop gezet, hopelijk werkt het goed zonder al te veel functies uit te zetten. ( galaxy note 3)
Ik gebruik dit al jaren, maar ik gebruik ook whatsapp. Voor mij is WeChat handiger en uitgebreider, maar gebruik WhatsApp iets meer omdat meer mensen die ik ken dit gebruiken
Mijn galaxy note II heeft al een gelijkaardige functie zoals de Swype status bar, maar echt wel handig
Je kan er bestellen op f-mobile.be 😉
Ziet er mooi uit
Ik zie althans niet echt een verschil.