Samsung Galaxy S25: Nu met Galaxy Tab S6 Lite!

PostNL-update: nu ook pakketten versturen via de app

Colin Baak
25 juni 2015, 11:41
1 min leestijd

PostNL was altijd al te gebruiken om pakketjes te traceren en informatie over pakketjes in te zien. Verzendlabels aanmaken via de app was echter nog niet mogelijk, maar dat kan nu wel.

Lees verder na de advertentie.

PostNL

De MijnPakket-app van PostNL kun je gebruiken om pakketjes te volgen en posttarieven te bekijken. Je kunt via de app ook een ander moment voor bezorging kiezen als je de eerste levering hebt gemist, maar er ook voor kiezen om het pakket af te laten leveren bij een PostNL Pakketautomaat of op één van de NS Stations. Als pakketjes naar je toe worden gestuurd van een webshop die is aangesloten bij PostNL komen de statussen van deze pakketjes ook in het overzicht te staan, zodat je deze ook stap voor stap kunt traceren.

Update

Beschikbaarheid

Eens checken of de PostNL-app wat voor jou is, download deze dan gratis via onderstaande knop.

PostNL

PostNL Holding B.V.

8.4
Gratis
Via Google Play

Lees meer over

Op de hoogte blijven?

Volg Androidworld nu ook op WhatsApp

Download de nieuwe Androidworld-app!

Reacties

6

Inloggen of registreren
om een reactie achter te laten

10 februari 2018, 21:27

Jammer dat na het scannen van de barcode bij een postpunt wel je pakket is aangemeld en je een verzendbewijs krijgt, maar dat de barcode niet uit datzelfde apparaat rolt.
Thuis geen printer, dus dit leek mij wel wat. Helaas de dag na retourneren het pakketje terug ontvangen omdat de uitgeschreven Barcode kennelijk niet voldoende was.

28 juni 2015, 14:23

Klinkt leuk maar is een onnodige feature: op basis van postcode/huisnr printen ze bij het PostNL punt heel snel het juiste label uit. Even betalen en klaar. Of je dus nu de barcode laat scannen of zelf print (en aan de slag moet met plakband en schaar) de tijdswinst is minimaal/te verwaarlozen.

26 juni 2015, 20:34

Handige app, ik zou het helemaal mooi vinden als je ook gratis verzending kan registreren. Vaak wordt dat aangeboden door postorderbedrijven, alleen kan dat nog niet via de App.

25 juni 2015, 20:24

Leuke app, maar zolang de chauffeur zelf besluit een andere route te rijden, heeft het niet veel nut om de tijdspanne waarbinnen het pakje zal worden afgeleverd erbij te zetten. Of een betere routeplanner of de chauffeur even toespreken zou kunnen helpen.
De werking van de app vind ik top. Heb de laatste toevoegingen nog niet geprobeerd, overigens.

25 juni 2015, 17:05

Uiteindelijk moet er dus wel geprint worden 🙂

25 juni 2015, 15:34

En dan kom je bij de plaatselijke supermarkt, zijn ze niet bekend met deze nieuwe manier van verzenden. Soms mis ik het Postkantoor