ING Bankieren-update
De ING Bankieren-app kreeg eind mei nog een compleet nieuw uiterlijk en nu staat de volgende update voor de deur. Deze update zorgt ervoor dat ING-klanten hun kwijtgeraakte of gestolen betaalpas eenvoudig kunnen blokkeren. Is de pas weer terecht? Dan kan je deze via de app ook weer deblokkeren of een nieuwe pas activeren.
De update maakt het daarnaast ook mogelijk om een nieuwe pincode aan te vragen, een nieuwe pincode te activeren en het vervangen van een betaalpas.
Betaalpas (de)blokkeren
Is je ING-betaalpas gestolen of ben je hem kwijtgeraakt? Wil je een nieuwe pincode aanvragen voor een betaalpas? Volg dan in de ING Bankieren-app de volgende stappen:
1. Tik op het tabje ‘Service’ rechts onderin de app
2. Tik op ‘Je passen’
3. Tik op de pas die je wilt (de)blokkeren
4. Tik op ‘Blokkeer pas’ / ‘Deblokkeer pas’
5. Tik op ‘Vraag nieuwe pincode aan’
Telefoonnummer voor sms-codes aanpassen
Heb je een nieuw telefoonnummer? Dan kun je nu ook in de ING Bankieren-app het nummer waarop je sms-codes ontvangt aanpassen. Dat gaat als volgt:
1. Tik op het tabje ‘Service’ rechts onderin de app
2. Tik op ‘Je gegevens’
3. Tik op ‘Telefoonnummer voor sms-codes wijzigen’
Omdat dit onderdeel van ‘Mijn ING’ is, word je doorverwezen naar de ING-website in de browser op je telefoon.
Reacties
Inloggen of registreren
om een reactie achter te laten
Maar nog steeds geen ondersteuning voor NFC betalingen via een Android Wear smartwatch ?
Beste app voor internetbankieren.perfect en simpel.
Wordt ook eens tijd dat ze een zwart of donker thema gaan gebruiken