Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

  • Microsoft Surface Duo

  • OnePlus 7T Pro

  • Nokia 7.2

  • Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

albumcostarica.panama

albumcostarica.panama

  • Lid sinds 24 januari 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #1
  • 24 januari 2018
  • 18:08

Hallo,

heb sinds gisteren nog wel verbinding met mijn wifi netwerk maar heb geen internet, ook app doen het -logischerwijze niet. Heb Ziggo al geraadpleegd maar daar ligt het euvel niet want PC, smartphones en tablet van mijn vouw doen het prima. Voor ik naar fabrieksinstellingen herstellen ga wil ik op dit forum nog een poging doen om advies te krijgen. Hen ook al softe reset toegepast (Wifi uit en weer aan). Het gaat om een Samsung SM-T533- tablet.
Wie kan mij helpen? Alvast dank

groet
Erik

Bewerkt (24 januari 2018 18:09) | tablet type toegevoegd.
OnnoJ

OnnoJ

  • Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1130
  • Reputatie 10
  • #2
  • 25 januari 2018
  • 20:00

Probeer eens

bij de wifi instellingen het 'netwerk vergeten' en daarna opnieuw verbinden en wachtwoord instellen.

en/of

router resetten: uitzetten, 10 seconden wachten, dan weer aanzetten.

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root (for testing only)
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 5 N920T - Sold
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 9 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock

Sander1699

Sander1699

  • Lid sinds 18 februari 2019
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #3
  • 18 februari 2019
  • 09:26

Beste,n

Hier exact hetzelfde probleem.  Meerdere accespoints in huis maar overal hetzelfde probleem; wel wifi maar geen internet.
Andere apparaten hebben wel internet.

Probleem is spontaan ontstaan nadat alles al minimaal een jaar prima werkte.  Alles opnieuw gereset etc maar geen resultaat.

Betreft een Samsung GT-P5210.

patrickvhoeijen@hotmail.com

patrickvhoeijen@hotmail.com

  • Lid sinds 05 oktober 2019
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #4
  • 5 oktober 2019
  • 14:11

Ik heb hetzelfde probleem op 1 apparaat nu. Hoe hebben jullie dit opgelost destijds?

Siemand

Siemand

  • Lid sinds 18 oktober 2019
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • #5
  • 25 oktober 2019
  • 20:44

Hallo, ik heb precies dit probleem ook gehad bij mijn oude s3… heb er geen oplossing voor gevonden. Het enigste wat misschien help is de wifi antenne vervangen…

GerKuijn

GerKuijn

  • Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 962
  • Reputatie 0
  • #6
  • 25 oktober 2019
  • 20:52

Vereist je ISP (internet service provider) soms een certificaat dat geïnstalleerd moet worden?

Heb je je router al gereset/opnieuw opgestart?

Je kunt eventueel een statisch ip-adres proberen bij Wi-Fi instellingen op je telefoon.

GerKuijn

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren