Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Berend24

Berend24

• Lid sinds 19 oktober 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2017
  • 20:49

Hallo,

Ik gebruik een  JVC autoradio met Bluetooth als carkit.

Voorheen kon ik met mijn S5 Neo probleemloos bellen.

Sinds 2 dagen heb ik een Samsung J5.
Wanneer ik nu bel is het volume heel laag. Terwijl het volume op de telefoon op maximaal staat.   Bij mijn oude telefoon kon ik dan met de radio het volume omhoogschroeven met de volumeknop van de autoradio. 

Echter stuurt de nieuwe telefoon op één of andere manier een signaal die het verhogen van het volume op de radio blokkeert. Ik kan deze niet hoger dan 15 zetten, terwijl ik hem bij de oude telefoon gewoon tot maximaal (35) kon zetten. 

Iemand enig idee hoe dit op te lossen???
Aan de instellingen van de radio is niets veranderd, dus het moet iets in de software van de telefoon zijn.

Ik durf niet te zeggen of er een verschillende Android versie op de S5 en J5 staat. Mijn S5 is kapot.  (Scherm overleden)

Bewerkt (19 oktober 2017 20:54)
gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6462
  • Reputatie 250
  • 20 oktober 2017
  • 19:46

zie je een bluetooth icoontje naast de schaalverdeling van het geluid zodra je de volume omhoog schroeft? of klik op het tandwieltje naast de volume aanduiding en kies een volume type (zie ook video op het eind)

of ga even naar de instellingen van bluetooth op je telefoon terwijl de telefoon is verbonden met de autoradio en klik rechts op het tandwieltje van de aangesloten jvc radio en vink toegang tot contacten en media aan, tevens kun je daar in sommige gevallen ook het volume verhogen.

of bel jezelf even en verhoog het volume tijdens het overgaan van de telefoon.

of bekijk de onderstaande video hoe je verschillende volume instellingen kunt aanpassen zoals media/ringtone enz…..misschien kun je daar iets mee.

mocht dit allemaal niet helpen welk type jvc autoradio heb je dan in je auto zitten?

Bewerkt (20 oktober 2017 19:59) | youtube video toegevoegd.
gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6462
  • Reputatie 250
  • 24 oktober 2017
  • 13:17

En nog wat aan gehad?

Berend24

Berend24

• Lid sinds 19 oktober 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2017
  • 16:31

Helaas niet. 

Ik heb ook nog het nodige geGoogled en het lijkt een algemeenprobleem met versie 7.0 te zijn.

Het wachten is tot 7.1 beschikbaar wordt voor dit model.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren