Samsung Galaxy S26 Ultra nu met gratis Samsung Tab A11+!

Haelenaar

Actief sinds 6 oktober 2020

Bio

Haelenaar heeft nog geen bio ingevuld.

Laatste reacties

Haelenaar
29 oktober 2019, 21:02

Helaas is het scherm niet tot de randen gevuld zoals bij de voorgangers. Dat vond ik het mooiste aan de moto360 watches ondanks de flat tyre.

Motorola lanceert derde generatie Moto 360 smartwatch
Motorola lanceert derde generatie Moto 360 smartwatch
Haelenaar
11 maart 2019, 23:14

Ik gebruik your calendar widget. Voor mij de enige die fatsoenlijk update en voldoende en makkelijk in te stellen is

Calendar Widget by Home Agenda review: de mooiste widget voor je agenda
Calendar Widget by Home Agenda review: de mooiste widget voor je agenda
Haelenaar
26 december 2017, 21:03

Ik gebruik gewoon keep. Gratis. Makkelijk te delen. Android wear ondersteuning. Werkt prima met spraak. En is simpel in gebruik.

Met Listonic heb je je boodschappen nog sneller in huis
Met Listonic heb je je boodschappen nog sneller in huis
Haelenaar
15 december 2016, 19:09

Ik heb een V10. Ik krijg wel de melding dat ik het kan instellen maar ik zie de optie bij instellingen niet. Niet ondersteund toestel?

SNS ondersteunt nu ook mobiel bankieren via vingerafdruk
SNS ondersteunt nu ook mobiel bankieren via vingerafdruk
Haelenaar
3 oktober 2013, 10:28

Het is een mooi toestel. Ik persoonlijk ben wel erg te spreken over LG. Het update beleid is inderdaad bagger, maar ik stoor me daar niet zo aan. Het gaat er om hoe het toestel het doet, en niet of je de laatste versie erop hebt staan. Ik ben 2,5 jaar geleden begonnen met android met de LG optimus 2x, die het eigenlijk nog steeds goed doet. Op dit moment heb ik de optimus G Pro. Ik heb bewust voor LG gekozen en niet voor samsung, omdat het samsung ontwerp me niet aansprak. Buiten dat vond ik de S4 zo volgepakt met onzin software dat ik het beter vond om voor LG te gaan. Wat dat betreft valt het bij LG nog wel mee wat je aan software mee krijgt. Je krijgt in ieder geval de mogelijkheid om de zaken die je niet gebruikt de deïnstalleren. Zeker qua scherm vind ik LG goed bezig. Ook de behuizing voelt allemaal erg solide aan, ondanks dat het plastic is. De optimus 2x begon inderdaad met de huidige applicaties wat trager te worden. Maar ik denk dat elke wat oudere smartphone daar last van heeft. Mijn G pro heb ik nu 2 maanden in bezit en nog geen lag gemerkt.

Review: LG G2, welkom terug bij de top en nu volhouden
Review: LG G2, welkom terug bij de top en nu volhouden