Veel klanten van de ING hebben sinds maandagmiddag last van problemen met internetbankieren. De bank werkt aan een oplossing.
Storing internetbankieren
Via Twitter krijgt ING veel klachten binnen over het feit dat telebankieren niet werkt. De bank heeft via datzelfde medium aangegeven dat het op de hoogte is van de problemen, en werkt aan een oplossing: “Er zijn op dit moment problemen in de Mobiel Bankieren App en in Mijn ING Particulier en Zakelijk. Het is daardoor niet mogelijk om betalingen te doen. We werken hard aan een oplossing. Excuses voor het ongemak.”
Er staan ook ING-klanten in de supermarkt die zonder boodschappen weer naar huis kunnen. Zij kunnen vanwege de storing niet voor hun boodschappen betalen bij de kassa. Daarnaast regent het klachten op Allestoringen.nl.
Oorzaak storing
De ING geeft geen informatie over de oorzaak van de storing en wanneer deze verholpen zal zijn. Rond 12.00 uur vanmiddag kwamen de eerste klachten via Allestoringen.nl binnen.
Ben jij klanten van de ING en kun je ook geen gebruik meer maken van internetbankieren via de website of de app? Laat het ons weten in de reacties.
Reacties
Inloggen of registreren
om een reactie achter te laten
Volgens allestoringen.nl is de storingen inmiddels niet actief meer.
was er storing dan totaal geen last
de laatste tijd heb je met alles storing
Paar uur geleden nog betaling gedaan, geen probleem
de ING app op Android loopt wel achter op de iOS versie. daar is al een dark mode beschikbaar. Wat wel erg fijn is.
En graag Google Pay in Nederland!