ING heeft een update voor zijn mobiel bankierenapp klaarstaan die het mogelijk maakt voor klanten om te chatten met de bank.
Vragen stellen aan de ING via de chat
ING Bankieren heeft dankzij een update een nieuwe functie gekregen in het onderdeel Service in de app. Het gaat om een chatbot die vragen kan beantwoorden. Het kan voorkomen dat de chatbot het antwoord niet weet. Dan zal ze een medewerker inschakelen.
- Open de ING Bankieren-app
- Tik op het tabblad Service rechts onderin
- Tik in het midden op de knop Chat
- Stel je vraag aan de chatbot
Naast de chatbot worden er met de update nog een aantal problemen verholpen. Onlangs kreeg de ING-app ook de mogelijkheid om met Easy Split makkelijk en snel meerdere uitgaven te delen via een betaalverzoek. De app rekent dan automatisch uit hoeveel het terug te betalen bedrag per persoon is. Daarnaast introduceerde de bank betaalverzoeken met plaatjes, een donkere modus en een anti-gluren-optie voor de mobiel bankieren-app. In het kader het tienjarig bestaan deelde de ING deze interessante cijfers. Ondertussen heeft de app een bijzonder hoge score van 4,7 in de Google Play Store.
Wat vind jij van de toevoeging van een chatfunctie in de ING Bankieren-app? Laat het ons weten in de reacties onder dit artikel.
De populairste artikelen over mobiel bankierenapps
- ABN AMRO biedt betaaldienst Google Pay aan voor zijn klanten
- Rabobank test LOUPY: nieuwe app waarmee je een geldcadeau kunt versturen
- ABN AMRO-klanten halen nu geld uit de muur met hun telefoon
- ING laat klanten digitaal doneren aan goede doelen via app
Bedankt voor de tip, Ronald!
Reacties
Inloggen of registreren
om een reactie achter te laten
Chatten met de bank klinkt vriendelijk en leuk. Maar wat us de bank? Een callcenter in Vietnam of India want medewerkers hebben ze niet meer
Dat ING maar eens Google Pay toevoegd!
Je kan al zonder google pay betalen
Heb al een tijd donker modus en uit bereiding is oke bij ing
Lees in dit artikel dat de app ook een optie heeft om in donkere-modus te gaan, nou ik weet 1 ding; donkere-modus in te stellen zit er niet in, als je de app in het donker wilt hebben dan moet je eerst je eigen apparaat kompleet in de nachtstand zetten en dan is die app van ING ook donker.
Sommige andere app’s hebben zelf de mogelijkheid om de donkere-modus aan te zetten voor die betreffende app, zodat jezelf de keuze heb wat je wilt en dat heeft die app van die bank dus niet.
Klopt inderdaad. Ik heb mijn mob altijd op donker staan dus heb ik er geen last van.
Nee geen nachtstand, bedoel gewoon donker kan ook afhankelijk van het systeem maar dan jojo effect dus als je je apparaat in gewoon donker zet dan is die bank app ook donker maar zet je je apparaat niet in het donker dan is die bank-app ook niet in het donker.
Daarom klopt het niet, veel app’s hebben stand alone die mogelijkheid maar die bank-app dus niet.
Je bedoeld donkere modus ipv nachtstand?
Wat mij betreft valt of staat dergelijke functie met de beschikbaarheid van een medewerker. Niet zelden geeft het desbetreffende bedrijf niet thuis en zit je op gescheept met een slechte chatbot.
Ik heb net even snel getest en kreeg vrijwel direct een ‘echte’ medewerker toen ik vroeg of ik een pensioen kon afsluiten.