Storing Rabo Bankieren
Klanten van de Rabobank kunnen sinds vanochtend de banken-app niet of nauwelijks benaderen. Dit geldt ook voor internetbankieren via de website. Betalingen via iDEAL kampen ook met problemen. Volgens AlleStoringen begonnen de problemen om 10.06 uur vanochtend en inmiddels zijn er al duizenden meldingen binnengekomen.
De Rabobank heeft via Twitter al bevestigd dat er problemen zijn met internetbankieren en mobiel bankieren: “Op dit moment ervaren we problemen met Rabo Mobielbankieren en Rabo Internetbankieren. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak! Zodra dit is opgelost zullen we een update plaatsen.” Wat de oorzaak van de problemen is, is nog onbekend en ook is er nog niet duidelijk wanneer de bank denkt dat deze zijn opgelost.
Ook via allestoringen.nl is te zien dat Rabobank-klanten vanaf 8.37 uur problemen hebben met internetbankieren via desktop en via de Rabo-app. Klanten krijgen melding van de storing bij het openen van de app en het inloggen in de app. Hebben jullie last van de storing?
*Update: Sinds 15.00 uur zijn de problemen met de Rabo Bankieren App, Rabo Internetbankieren (Pro) en iDEAL verholpen.
Reacties
Inloggen of registreren
om een reactie achter te laten
Opgelost
Ik kom er ook niet in. Erg vervelend.
Toevallig vanochtend nog netjes een overboeking gedaan in de app.
Geen enkel probleem.
Daar een artikel aan wijden? Oke