De Rabobank lijkt momenteel technische problemen te hebben met zijn website en app. De storing is woensdag iets na negenen begonnen en een heleboel gebruikers melden problemen. Er zijn problemen met inloggen en het is ook niet mogelijk om verrichtingen te doen. Het is opvallend dat het weer op woensdag is: eerdere storingen deden zich ook al voor op de woensdagochtend: blijkbaar een releasemoment voor technische updates binnen de systemen van de bank.
Rabobank-storing
Klanten van de Rabobank ondervinden momenteel problemen bij het gebruik van de app en het internetbankieren op de website. Dat is onder andere te zien aan de meldingen op Allestoringen.
De eerste meldingen zien we vanaf 09:00 uur vanmorgen, maar het aantal berichten is vanaf dan blijven toenemen. Gelukkig lijkt er inmiddels minder te worden gemeld, dus we hopen dat het euvel snel is opgelost.
![storingen](/wp-content/uploads/2024/01/storingen-65952fffa46c0.png)
Geen communicatie
Het is niet helder wat de oorzaak is van de storing. Het blijft wachten op een oplossing en communicatie vanuit Rabobank.
Bedankt Tom, voor het melden van deze lastige storing die onder andere online aankopen doen of checken hoe je saldo ervoor staat erg onmogelijk maakt.
Heb jij op dit moment problemen met het bankieren? Laat het ons weten in de reacties.
Reacties
Inloggen of registreren
om een reactie achter te laten
Ja, kon niet met ideal betalen via rabo
En ik als klant heb daar een abbonement op. Misschien overstap naar een andere bank beter voor ons.
Probleem ligt niet alleen bij de Rabobank maar zowat bij alle banken helaas.
Vorig jaar ook heel vaak bij de ING en ABN ook vaak genoeg in de storing. Tel daarbij op de landelijke pinstoringen en je ziet dat het allemaal nog lang niet waterdicht is.
Daarbij worden veel mensen online opgelicht met allerlei betalingen enz enz.
Daarom is en blijft contant geld heel belangrijk voor betalingen en kan prima naast al dit digitale betalingssysteem.
Ook vanwege de privacy is dit belangrijk.