Samsung gaat tot 8 mei een nieuwe pop-up winkel openen in de Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam. De winkel komt ook met een photobooth waar klanten een foto kunnen maken met tulpen in de hand en je kan er producten uitproberen.
Samsung Pop-up winkel
Samsung pakt uit met een nieuwe pop-up winkel in de Westfield Mall of the Netherlands. Mensen kunnen er aan productexperts vragen stellen over smartphones, smartwatches, tablets, oordopjes en accessoires van Samsung. Verder is het de bedoeling dat je ook zelf producten kan testen.
“Je ervaart in de pop-up hoe Galaxy-apparaten samenwerken om je leven leuker en makkelijker te maken”, dat zegt Willem Visser, VP mobile experience van Samsung Benelux. “Ook kun je je laten inspireren door topfotograaf Louis van Baar. Hij gebruikte de eindeloze fotografiemogelijkheden van de Samsung Galaxy S22 Ultra voor een prachtige serie die we projecteren met onze nieuwste slimme projector The Freestyle.”
Verder komt Samsung met een photobooth waar je vrolijke foto’s kan maken in lentethema met een boeket tulpen in de hand. Die foto’s worden meteen afgedrukt. De Samsung Galaxy pop-up shop is tot en met 8 mei 2022 gevestigd in de Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam en gesitueerd op het plein bij de Lego-winkel en Urban Outfitters.
Fysieke winkels
Samsung opende in 2019 ook al een Experience Store in Utrecht en er volgde dit jaar zo’n tweede winkel in Breda. Het toont aan dat fysieke winkels een belangrijke rol blijven spelen voor smartphonemakers. Twee jaar geleden opende Xiaomi een Mi Store in Rotterdam.
Toch raakte vorige jaar bekend in een AW Poll dat telefoons door onze lezers het meeste via webshops worden gekocht. 48,49 procent van de stemmers heeft zijn huidige smartphone online gekocht. Wat denk jij van winkels en pop-up winkels? Vind je ze leuk door de extra beleving die wordt gecreëerd? Laat het ons weten in de reacties onderaan dit artikel.
Reacties
Inloggen of registreren
om een reactie achter te laten
Ik ben er een maand of 2 tot 3 geleden geweest en toen stond hij er allang al en vol inbedrijf
Het leek me ook een beetje raar om voor slechts anderhalve week een pop-up te openen.
Dat wilde ik net zeggen: die winkel is er al weken.
Westfield mall of the Netherlands. Serieus, een winkelcentrum in Leidschendam heet westfield mall of the Netherlands. Sorry, maar je kan mij weg dragen, ik kom niet meer bij.
Ik weet niet wat jij ‘gewone’ winkels noemt, maar uiteraard zitten die er volop. Van H&M tot Hans Anders en van Intertoys tot Kruidvat. Noem een bekend merk en je vindt het er.
En dat “Mall” is natuurlijk gewoon een handelsnaam van Westfield. Zo zijn hun winkelcentra wereldwijd herkenbaar.
Het klinkt inderdaad een beetje als poeha. Vroeger heette het Leidschenhage. Maar sinds de internationale investeerder Westfield het heeft overgenomen en totaal heeft veranderd moet het natuurlijk ook anders heten. Er zitten dan ook bijna geen “gewone” winkels.