De Rabobank heeft momenteel technische problemen met zijn website en app. De storing is woensdag iets na 10 uur begonnen en een heleboel gebruikers melden problemen. Er zijn problemen met inloggen en het is ook niet mogelijk om verrichtingen te doen.
Update: Volgens meldingen van Allestoringen lijken de problemen voor steeds meer gebruikers opgelost. Hieronder lees je het originele artikel.
Rabobank-storing
Klanten van de Rabobank ondervinden momenteel problemen bij het gebruik van de app en het internetbankieren op de website. Hier op de redactie hebben we een storingsmelding gekregen wanneer we de Rabobank-app wilden gebruiken. We lezen het volgende pop-up-bericht:
“Door een technisch probleem met de Rabo App is het momenteel niet altijd mogelijk om jouw transactie tijdlijn te bekijken. We werken aan een oplossing. Onze excuses voor eventueel ongemak.”
De Rabobank-app
We zien ook dankzij de meldingen op Allestoringen dat het probleem duizenden gebruikers van de bank treft. De eerste meldingen zijn er vanaf 10:00 uur ’s morgens gekomen, maar het aantal berichten is vanaf dan blijven toenemen.
Geen communicatie
We zien ook op de website van Rabobank dat er langere wachttijden zijn bij de klantendienst van de bank, maar over technische problemen wordt niet gesproken. Heel wat Twitter-gebruikers praten ondertussen over de technische problemen bij de bank, maar Rabobank heeft zelf nog niet over de feiten getweet. Het blijft voorts ook stil op de Facebook-pagina van de bank.
Het is dus niet duidelijk wat op dit moment de oorzaak is van de storing. Het blijft wachten op een oplossing en communicatie vanuit Rabobank. Ondervind jij op dit moment problemen met het bankieren? Laat het ons weten in de reacties.
Deze poll is gesloten
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws over de Rabobank-app? Download dan onze Android-app en volg ons via Google Nieuws en op Telegram, Facebook, Instagram en Twitter.
Reacties
Inloggen of registreren
om een reactie achter te laten
13.35u de app doet het weer