De ING Bankieren-app kampt sinds 8.30 uur vanochtend met een storing. Gebruikers kunnen niet inloggen, banktransacties uitvoeren of hun saldo bekijken. De bank is op de hoogte van het probleem en werkt aan een oplossing. Ook inloggen bij de ING-website werkt momenteel niet.
Update 23/08/2023 12.00 uur: Volgens de ING zijn inmiddels alle problemen verholpen. We hebben dit artikel bijgewerkt en opnieuw gepubliceerd.
Storing ING Bankieren-app
Daniël geeft in onze Telegram-groep aan dat hij problemen met de ING-app heeft. Op de website van allestoringen.nl zijn al meer dan 6.000 meldingen van de storing binnengekomen. Gebruikers melden dat ze de app niet kunnen openen, geen geld kunnen overmaken of hun saldo niet kunnen bekijken.
ING heeft op X bevestigd dat er een storing is in de ING Bankieren-app en de mijn.ing-website. De bank is op de hoogte van het probleem en werkt aan een oplossing. De verwachting is dat de app binnenkort weer beschikbaar zal zijn. Op de redactie is de melding “Niet gelukt. Probeer het later opnieuw. Onze excuses voor het ongemak.” te zien zodra de app is opgestart. Op de website komt de volgende melding tevoorschijn: “Sorry, er gaat iets mis. Dat ligt niet aan jou. We proberen het zo snel mogelijk op te lossen. Probeer het later nog eens.”
Heb je ook problemen met de ING Bankieren-app? Laat je reactie achter in de poll en onder dit artikel.
Deze poll is gesloten
Reacties
Inloggen of registreren
om een reactie achter te laten
Zou dit een voor proefje zijn voor op weg naar de cdcb? Dan zeggen ze kijk het oude systeem kan het niet meer aan en hier is de oplossing.
Zijn ze allemaal alleen grote worden naar buiten gebracht denk ik.
Of de ING is gewoon een slechte bank, dat kan natuurlijk ook