Opzeggen
Als er een top 2000 zou zijn van onderwerpen waar wij de meeste e-mailberichten over ontvangen dan staat updates natuurlijk op de eerste plaats, maar abonnementen zou ook zeer hoog eindigen. Elke week komt er wel weer een e-mail voorbij van iemand die het abonnement van een bepaalde dienst wil opzeggen. Een andere energieleverancier is goedkoper of bij RTL XL Premium kun je niet meer vooruit kijken en je wilt geen Videoland. Dus je stuurt een e-mail naar het bedrijf dat de opzeggingen regelt: Androidworld.
Taalcursus
Naast het opzeggen van abonnementen ligt het ook voor de hand dat als je een andere taal wilt leren, je hiervoor bij Androidworld terecht kunt. Ja ik weet het, er sluipen wel eens spellingfoutjes in onze artikelen waar jullie ons gelukkig op wijzen (graag via de link onderaan het artikel zodat het direct bij de juiste persoon terecht komt) maar op het gebied van taalcursussen is Androidworld toch wel lijdend. Of is het leidend?
Punt
Over het gebruik van leestekens is er soms wel eens discussie. Wanneer gebruik je bijvoorbeeld enkele aanhalingsteken en wanneer dubbele? Sommige mensen gebruiken geen leestekens waardoor een tekst lastig te lezen is. Anderen nemen dan het zekere voor het onzekere en zetten dan liever een punt achter elk woord wat ook handig is om jouw punt duidelijk te maken.
Punten
Over punten gesproken: Misschien sparen jullie ze ook wel. Je krijgt ze bij de supermarkt en als je er genoeg gespaard hebt kun je deze inwisselen voor bijvoorbeeld een servies of restaurantbon. Wat als het systeem dat de punten bijhoudt niet meer werkt en je via de website jouw saldo niet meer kunt opvragen? Dan stuur je natuurlijk een boze e-mail naar Androidworld.
Nieuwslezer
Op Androidworld lees je het laatste nieuws over Android, dat is wel bekend. Voor het overige nieuws ga je naar andere websites en wellicht ga je juist naar een bepaalde website voor de nieuwslezer. Echter wil je natuurlijk wel dat een onbevooroordeelde persoon je het nieuws vertelt en dat is nu net waar het volgens de persoon die dit bericht naar ons heeft gestuurd aan ontbreekt.
Excuses voor de bonus, kerstgroet
Je gaat naar de winkel en koopt een blik tomatensoep. Bij thuiskomst controleer je de kassabon en zie je tot je grote schrik dat je een bonusvoordeel van € 0,55 hebt gekregen en dat terwijl je nog wel de bonuskaart die je van je zusje hebt gekregen thuis had laten liggen. Een excuus is dan wel op zijn plaats.
Robijnen en rotzooi
Robijnen. Als je ze hebt gekocht dan wil je ze wel ontvangen. Rotzooi daarentegen liever niet. Opslag waarvoor je je hebt aangemeld wil je natuurlijk wel gebruik van kunnen maken. Dus als je iets niet krijgt, of juist wel maar je wilt het niet, dan neem je daarover contact met… Androidworld.
Kopen maar niks ontvangen
Nee, Androidworld verkoopt geen smartphones dus daarvoor kun je bij ons geen bestellingen doorgeven. Je kunt overigens wel t-shirts, sweaters en popsockets met ons prachtige logo aanschaffen. En nee, Androidworld verkoopt geen smartphones voor € 1 in ruil voor jouw creditcardgegevens.
Inloggegevens, apps verwijderen en terugzetten
Iets wat ook hoog scoort in de top 2000 zijn inloggegevens. Men kan niet inloggen en krijgt een foutmelding of is het wachtwoord en/of de gebruikersnaam vergeten. Betreft het hier het inloggen op de Androidworld-website, dan kunnen daar wel mee helpen. Echter gaat het meestal over het inloggen op andere websites en apps, die gegevens hebben wij niet en kunnen wij dus ook niet controleren of de juiste gegevens zijn ingevuld. Tevens kan Androidworld geen apps verwijderen of terugplaatsen.
Contact
Dit waren enkele voorbeelden van de vele mailtjes die bij ons binnenkomen. Zoals je ziet denkt men dat Androidworld voor heel wat zaken verantwoordelijk is en wij proberen daarbij zo goed mogelijk te helpen, maar sommige vragen kun je beter stellen aan het betreffende bedrijf. Wij hebben overigens een forum waarop je terecht kunt met vragen over of problemen met Androidtoestellen, -apps en -games.
Heb je een tip, komt er een update binnen op jouw smartphone? Dan horen wij dit graag via [email protected]. En voor alle andere zaken kun je ook in 2019 met ons contact opnemen via de contactpagina en natuurlijk via de bekende social media zoals Twitter, Facebook en Instagram.
Reacties
Inloggen of registreren
om een reactie achter te laten
Nu ga ik ook beter begrijpen waarom het referendum is afgeschaft. ?
Hyawai ??
Haha wat antwoorden jullie terug aan dat soort mensen?
Echt geweldig artikel, tranen in mijn ogen van het lachen! Nu kan ik met een gerust hart over een paar minuten Nieuwjaar vieren hier in Kaapstad!
Ons wens julle almal ’n baie goeie nuwe jaar!
Hilarisch wat er allemaal naar jullie gemaild wordt!?