Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

mauricehout

mauricehout

• Lid sinds 24 mei 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2012
  • 16:45

Beste allen,

ik heb een galaxy s2 met android 4 ICS. Nu heb ik een pincode ingesteld voor mijn schermbeveiliging. dit wil ik nu graag uitzetten. Ik ga naar instellingen/beveiliging/schermbeveiliging en dan word de pincode gevraagt. deze voer ik in dan kom ik in scherm beveiliging selecteren. ik heb de keus tussen geen (kan ik niet selecteren lichtgrijs), pictogram (idem), gezicht (idem), patroon (kan ik selecteren) pincode en wachtwoord (beide te selecteren). Heeft iemand een idee hoe ik de schermbeveiliging dmv pincode uit kan zetten? Het schijnt iets met exchange te maken te hebben? iemand enig idee.

Maurice.

Bewerkt (24 april 2013 14:54)
jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 24 mei 2012
  • 18:11

Door een andere beveiliging te kiezen. Bijvoorbeeld patroon.

aneurysm

aneurysm

• Lid sinds 09 december 2011
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 25 mei 2012
  • 13:03

een andere beveiliging kiezen = niet uitzetten …. Je spreekt over exchange, dus ik neem aan dat je firma enkel exchange op mobiel toelaat mits er een schermbeveiliging opzit. Er zijn manieren om dit te omzeilen, door bv een aangepaste email.apk op je phone te zetten (apk is dan aangepast zodat de exchange server van je werk denkt dat beveiliging aanstaat)

mauricehout

mauricehout

• Lid sinds 24 mei 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2012
  • 13:38

Ik heb het gevonden. Een tijd ervoor had ik een VPN ingesteld (die overgins nog niet werkte) De VPN verwijdert en in kon weer alle opties voor schermbeveiliging aanklikken. Opgelost. :thumbs:

Bewerkt (24 april 2013 14:56)
castello

castello

• Lid sinds 27 juli 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2014
  • 12:27

Beste mensen, heb hetzelfde probleem wil de beveiliging uitzetten van het vergrendelscherm maar dit kan niet kan wel instellen dat het na 30 minuten automatisch gaat. Heb onlangs een hotspot van Ziggo geinstalleerd. Zou het daarmee te maken kunnen hebben???

Char.ranoe

Char.ranoe

• Lid sinds 01 juli 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2016
  • 19:02

Hallo allemaal
Ik heb echt hulp nodig
Ik veranderde mijn vergrendelmethode naar vegen maar moest ondertussen wel een pin invoeren maar heb niet opgelet welke. Ik wilde het vegen toch omwisselen naar een pin als vergrendeltype, maar om te wisselen van type moet je een pin invoeren. Die weet ik niet meer en hoe kan je deze wissen/verwijderen zodat je weer kan wisselen van type vergrendeling.

Ik hoop dat iemand een antwoord heeft ! 
Char

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren