Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

keestramper

keestramper

• Lid sinds 04 juli 2012
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 3 september 2012
  • 17:17

Ik wil heel graag 1 bepaalde ringtone installeren. Omdat ik in de medische sector werk is dat een ambulance ringtone. Laatste melodie. Tegenwoordig is brandweer en ziekenauto idem dus mag ook brandweer zijn.

De meeste ringtones die ik vind daar moet je eerst een abonnement voor afsluiten zelfs voor de “gratis” ringtones.

Nu heb ik na heel lang zoeken van een collega ambulance dienst een ringtone gekregen in mp3 vorm. Als ik echter in de map ringtones kijk zie ik allemaal ringtones maar kan volgens mij niets toevoegen. Hoe zet ik het er in of doe ik iets fout?

Bewerkt (24 april 2013 15:31)
Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 3 september 2012
  • 18:27

Download de applicatie ZEDGE uit de market. Deze linkt naar hun eigen website met duizenden afbeeldingen/ringtones etc.
Deze kan deze ook meteen instellen als ringtone

keestramper

keestramper

• Lid sinds 04 juli 2012
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 4 september 2012
  • 17:56

Als ik hier een ringtone van download krijg ik een scherpje waana ik in moet loggen. Dat doe ik. vervolgens komt er een schermpje met de tekst dat ik een witte boodschappentas niet heb geopend. Als ik dan klik op uitleg komt er in de tekst te staan dat mijn telefoon er niet voor is geschikt. Ik dacht dit zelf namelijk ook al aangezien de map ringtones op mijn Galaxy S plus afgesloten is het lijkt wel of ik alleen die nummers kan kiezen en verder op de telefoon niets. Is dat zo?

Mrjraider

Mrjraider

• Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 4 september 2012
  • 18:06

Raar, bij mij werkt ie wel gewoon zonder problemen. Je hebt wel deze: https://play.google.com/store/apps/details?id=net.zedge.android#?t=W251bGwsMSwxLDIxMiwibmV0LnplZGdlLmFuZHJvaWQiXQ
Deze bedoelde ik, installeren en je kan ringtones downloaden en instellen vanuit de app
Welke android/ROM draai je?

keestramper

keestramper

• Lid sinds 04 juli 2012
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 5 september 2012
  • 17:31

Ik heb zo lees ik op internet wss android 2.3. Ik heb eerst mijn telefoon op mijn pc aangesloten en de link geopend. het apparaat werd niet herkend. Toen heb ik op mijn gsm zedge ingetypt en kwam bij het programma uit. Ik heb het geprobeerd te downloaden en weer kwam de tekst: U heeft de GooglePlay Store-app (het witte app pictogram niet geopend op uw apparaat met dit E-mail accaunt. Leer meer.

Als oplossing krijg ik dat ik misschien gebruik moet maken van google play op het apparaat, of dat mijn telefoon niet geschikt is of dat ik android 1.5 gebruik wat niet zo is

———- Update van bericht ———-

Ik heb nu op mijn gsm de witte boodschappen tas van google play-app geopend, die gaat laden waarna het bericht Time-out voor verbinding steeds komt

Mrjraider

Mrjraider

• Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 5 september 2012
  • 17:43

Blijven klikken op opnieuw proberen. Google play heeft zo z'n kuren.

enrico1972

enrico1972

• Lid sinds 18 oktober 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2013
  • 09:48

Mrjraider
Raar, bij mij werkt ie wel gewoon zonder problemen. Je hebt wel deze: https://play.google.com/store/apps/details?id=net.zedge.android#?t=W251bGwsMSwxLDIxMiwibmV0LnplZGdlLmFuZHJvaWQiXQ Deze bedoelde ik, installeren en je kan ringtones downloaden en instellen vanuit de app Welke android/ROM draai je?

Dank voor deze link. Zocht ook een aantal sirenes en heel snel gevonden.
Verder staan er heel veel leuke dingen op om te gebruiken.

galaxyuser

galaxyuser

• Lid sinds 13 augustus 2011
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2013
  • 13:15

Om naast de standaard beltonen, alarmen en berichtentonen ook eigen geluiden cq muziek op je toestel te kunnen zetten kun je de onderstaande procedure hanteren.
Naar mijn beste weten geldt onderstaande voor alle android toestellen.

* maak op je sd-kaart de volgende mappen aan:
- in de root van je sd-kaart de map “media“
- in deze map weer een andere map met de naam ”audio”
- in de map audio maak je 3 mappen aan, te weten: alarms, notifications, ringtones
De struktuur zal dus zijn:
/storage/extSdCard/media/audio/ alarms
/notifications
/ringtones

Voor alarmgeluiden kun je je eigen geluiden in de map alarms zetten,
Voor berichtengeluiden gebruik je de map notification
Voor beltonen gebruik je de map ringtones.
Alle bestanden kun je makkelijk terug vinden op je Phone via de app “mijn bestanden “

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren