Online supermarkt Picnic introduceert nieuwe app en groter assortiment

Sebastien Marien
Sebastien Marien
27 juni 2019, 16:49
1 min leestijd
Online supermarkt Picnic introduceert nieuwe app en groter assortiment

Lees verder na de advertentie.

Picnic-app

De online supermarkt Picnic heeft zijn nieuwe app voorgesteld waarmee klanten hun boodschappen kunnen bestellen en vervolgens gratis aan de deur laten leveren. De navigatie in de app is vernieuwd zodat klanten sneller de producten zouden moeten kunnen terugvinden. De afgelopen maanden konden een groep klanten al met de vernieuwingen aan de slag, maar nu de nieuwe applicatie voor iedereen beschikbaar.

Voor de navigatie van de app werd er gekeken naar de manier waarop klanten boodschappen doen in fysieke winkels. Ze passeren bijvoorbeeld eerst bij de groenten en fruit en lopen zo verder naar het volgende rek. “Doordat we de structuur van de app hierop aangepast hebben gaat het doen van de boodschappen 25 procent sneller en hoeven klanten minder vaak naar producten te zoeken”, beweert medeoprichter Michiel Muller.

Groter assortiment

“Vanaf de start hebben we Picnic samen met onze klanten gebouwd”, zegt Muller. “Klanten kunnen in de app aangeven welk product ze missen, dat geeft ons een goed beeld van wat mensen echt willen hebben. Producten waar geen vraag naar is nemen dus ook geen ruimte in op het scherm”, zegt Muller.

Picnic heeft met de lancering van zijn vernieuwde app ook een uitbreiding in zijn assortiment aangekondigd, want er worden 1000 nieuwe producten toegevoegd. Het zou vooral gaan om produceten in de categorieën: vega, vlees, groente, fruit, tapas, delicatessen, wijnen, speciaalbier en kazen. daarnaast zijn er ook huishoudelijke producten toegevoegd. Alle nieuwe zaken vind je in de app terug onder de categorie ‘Nieuw’. 

Picnic Online Boodschappen

Picnic Technologies B.V.

9.0
Gratis
Via Google Play

Lees meer over

Op de hoogte blijven?

Volg Androidworld nu ook op WhatsApp

Download de nieuwe Androidworld-app!

Reacties

8

Inloggen of registreren
om een reactie achter te laten

28 juni 2019, 17:16

Ik maak mij niet afhankelijk van 1 supermarkt nee bedankt, ja lekker thuis bezorgd maar ik kijk wel waar de aanbiedingen zijn.
Ik betaal liever minder dan dat het thuis wordt bezorgd, en ik vaak kans heb meer te betalen(Omdat ergens anders aanbiedingen zijn).

28 juni 2019, 12:28

waarom duurt het zo lang om te gaan naar Pijnacker. het is dichtbij. vanuit Ypenburg

27 juni 2019, 23:46

Het is het wachten waard, wij moesten ook een tijd wachten, dermate lang dat we al een tas vol hadden met gratis producten, slim gedaan boys, zo houd je mensen tevreden nog voordat je klant bent!
Tot nu toe 3 x boodschappen laten komen, prima in orde, is er iets mis, komt direct goed.
Met de nieuwste App bijna tot op de minuut wanneer men komt (eat your heart out koeriersbedrijven) en altijd aardige bezorgers!
Geslaagd roep ik!

27 juni 2019, 23:27

Heel tevreden over. Vooral voor de grote bulk boodschappen.

Ik vond de oude app prima, dus ze zullen wel een slimmere manier gevonden hebben om mij meer te laten kopen…

27 juni 2019, 20:04

Ik wacht al een maand maar heb geen haast ?

27 juni 2019, 19:48

Ook hier zijn we er zeer tevreden over ?.
Wachtlijst veel wel mee ongeveer 2 weken. Wel ingeschreven toen ze net begonnen in Den Haag.

27 juni 2019, 19:45

Ja, dat is nu eenmaal inherent aan een start-up als PicNic.
Je knalt niet in één keer door heel Nederland heen.

Maar verder is het een uitstekend bedrijf vind ik.
Prima prijzen, nette service, vriendelijke bezorgers, goede tracking.
Helemaal top alles.

27 juni 2019, 19:09

Alleen jammer dat je op een wachtlijst komt als je een account aanmaakt dus kan het een hele tijd duren voordat je als klant word geaccepteerd. Ik blijf wel bij AH.
Mijn buurvrouw staat al zeker 3 maanden op de wachtlijst.
Alles bij elkaar zeer irritant dus.