Je gebruikt een adblocker. Dat vinden we jammer, want advertenties hebben we nodig om onze artikelen gratis aan te bieden. Steun Androidworld.nl door ons aan je whitelist toe te voegen. Alvast bedankt!
MijnPakket-update: meer opties en bezorging waar en wanneer je maar wil
Je gebruikt een adblocker. Dat vinden we jammer, want advertenties hebben we nodig om onze artikelen gratis aan te bieden. Steun Androidworld.nl door ons aan je whitelist toe te voegen. Alvast bedankt!
MijnPakket
De MijnPakket-app is de officiele app van PostNL om pakketjes mee te traceren. Zo kun je informatie van verschillende pakketten handmatig toevoegen of inloggen met je PostNL-account, waardoor je alle traceerinformatie bij de hand hebt. Als de pakketbezorger toch een poging heeft gedaan om het pakket af te leveren terwijl je niet thuis was kun je via de app ook een nieuwe afleverafspraak inplannen.
Beschikbaarheid
Steun Androidworld.nl
Je gebruikt een adblocker. Dat vinden we jammer, want advertenties hebben we nodig om onze artikelen gratis aan te bieden. Steun Androidworld.nl door ons aan je whitelist toe te voegen. Alvast bedankt!
De app is gratis te downloaden via onderstaande knop.
Je gebruikt een adblocker. Dat vinden we jammer, want advertenties hebben we nodig om onze artikelen gratis aan te bieden. Steun Androidworld.nl door ons aan je whitelist toe te voegen. Alvast bedankt!
Je gebruikt een adblocker. Dat vinden we jammer, want advertenties hebben we nodig om onze artikelen gratis aan te bieden. Steun Androidworld.nl door ons aan je whitelist toe te voegen. Alvast bedankt!
pakketje onder nr.KG18685704 niet afgeleverd. Bel niet gehoord..(dat is mijn grote probleem) Vraag bezorger morgen even via de tuin naar achter-zijde te lopen.
Daar waar mogelijk selecteer ik een andere bezorger dan Postnl, zelfs als ik daarvoor moet bijbetalen.
Net nog iets besteld wat straks door GLS geleverd gaat worden; die 2€ extra besteed ik plezier opdat die rare PostNL bezorger van mijn erf blijft.
PostNL is echt een kansloos bedrijf met slechte (lees: geen) klantenservice. Als de klacht te ingewikkeld word reageren ze gewoon niet meer op je klacht. Alleen maar slechte ervaringen… Een bezorgtijdvak van 8.30 tot 21.30 uur via de track en trace (heb je dus helemaal niks aan, want dan moet je alsnog de hele tijd thuis blijven). Jammer dat ze niet te boycotten zijn omdat de meeste webwinkels ze gebruiken (zal wel goedkoop zijn ofzo, want goed is het zeker niet). En zo kan ik nog wel even doorgaan…dus nee ik denk niet dat ik de vernieuwde app ga installeren.
Weet iemand of het ook werkt als je pakketjes ontvangt vanuit uit buitenland? Zodra ze in Ned aankomen dat ik een melding ontvangt van PostNL u ontvangt binnen nu en 3 a 5 dagen een pakketje. Dat gelijk kan aangeven lever pakket af op dit adres of een andere dag? Dat zou wel mooi zijn?
De app was er natuurlijk allang en echt een uitkomst. Qua functies weinig nieuws onder de zon.
Het werd echter wel tijd dat de app ook een material design update kreeg. Die oude Iphone port was echt een doorn in het oog. Het ziet er nu echt toppie uit. Goed werk postNL!
Reacties
Inloggen of registreren
om een reactie achter te laten
pakketje onder nr.KG18685704 niet afgeleverd. Bel niet gehoord..(dat is mijn grote probleem) Vraag bezorger morgen even via de tuin naar achter-zijde te lopen.
Daar waar mogelijk selecteer ik een andere bezorger dan Postnl, zelfs als ik daarvoor moet bijbetalen.
Net nog iets besteld wat straks door GLS geleverd gaat worden; die 2€ extra besteed ik plezier opdat die rare PostNL bezorger van mijn erf blijft.
PostNL is echt een kansloos bedrijf met slechte (lees: geen) klantenservice. Als de klacht te ingewikkeld word reageren ze gewoon niet meer op je klacht. Alleen maar slechte ervaringen… Een bezorgtijdvak van 8.30 tot 21.30 uur via de track en trace (heb je dus helemaal niks aan, want dan moet je alsnog de hele tijd thuis blijven). Jammer dat ze niet te boycotten zijn omdat de meeste webwinkels ze gebruiken (zal wel goedkoop zijn ofzo, want goed is het zeker niet). En zo kan ik nog wel even doorgaan…dus nee ik denk niet dat ik de vernieuwde app ga installeren.
Weet iemand of het ook werkt als je pakketjes ontvangt vanuit uit buitenland? Zodra ze in Ned aankomen dat ik een melding ontvangt van PostNL u ontvangt binnen nu en 3 a 5 dagen een pakketje. Dat gelijk kan aangeven lever pakket af op dit adres of een andere dag? Dat zou wel mooi zijn?
Klinkt allemaal mooi maar ik kan nu niet meer inloggen.
De app was er natuurlijk allang en echt een uitkomst. Qua functies weinig nieuws onder de zon.
Het werd echter wel tijd dat de app ook een material design update kreeg. Die oude Iphone port was echt een doorn in het oog. Het ziet er nu echt toppie uit. Goed werk postNL!
Time flies*
Tof… eindelijk meer informatie.
Komt mooi uit als ik de 10e april mijn s6 edge binnen moet komen!