Albert Heijn heeft een update in de Google Play Store gezet die het mogelijk maakt om in je profiel aangeven of je liever digitale kassabonnen wilt gebruiken.
Digitale kassabon in de Albert Heijn supermarkt-app
Klanten met een persoonlijke bonuskaart en versie 7.31 of hoger van de Albert Heijn supermarkt-app kunnen sinds vorig jaar hun kassabon bekijken onder ‘Mijn profiel’ in de Albert Heijn-app. De kassabon ziet er precies hetzelfde uit als de papieren bon en blijft 27 maanden bewaard in de AH-app.
Door het scannen van je Bonuskaart bij het afrekenen komt de kassabon in de AH app te staan. Zo raak je nooit meer je kassabon kwijt en kan de bon ook nog worden gedeeld met anderen. Het werkt heel makkelijk:
- Download of open de AH-app op mobiel of tablet.
- Zorg dat je Bonuskaart geactiveerd is.
- Klik rechtsboven in de AH app op Mijn profiel.
- Klik op ‘Kassabonnen’.
Ter aanvulling op deze mogelijkheid komt de supermarktketen nu met een nieuwe optie voor de app. Je kan namelijk nu in voorkeuren in je profiel aangeven of je liever digitale kassabonnen wilt gebruiken. Zo is het meteen duidelijk wat jouw voorkeur is bij de kassa. En het is natuurlijk duurzaam omdat de papieren bon voor jouw boodschappen nooit meer geprint hoeft te worden. In de Albert Heijn dan.
We hebben enkele verbeteringen doorgevoerd in het gebruiksgemak van de app. Ook kan je nu in voorkeuren in je profiel aangeven of je liever digitale kassabonnen wilt gebruiken. Lekker duurzaam en makkelijk bij de kassa!
Omschrijving update in de Play Store
Albert Heijn is nog met meer duurzame initiatieven bezig. Begin dit jaar introduceerde supermarkt Overblijvers. Dat is een app waarmee klanten tasjes kunnen kopen met producten waarvan de houdbaarheidsdatum bijna is verstreken. Ben je nieuwsgierig naar wat er nog meer mogelijk is op het gebied van duurzaamheid en tech? Bekijk dan eens onze themaweek over dit onderwerp. Je vindt hier alle artikelen die we in deze themaweek hebben gepubliceerd.
Gebruik jij de digitale kassabonnen bij de Appie? Laat het ons in de reacties weten.

Bedankt voor de tip, Ronald!
Reacties
Inloggen of registreren
om een reactie achter te laten
Beste redactie, Wat ik niet begrijp dat het hier gaat over digitale kassabonnen gaat omdat dit al meer als een jaar bestaat. Wat betreft de app is dit er een die overigens perfect werkt en als je hem instelt als premium klant krijg je voordelen waar je ook iets aan hebt. Dus dit artikel is voor mij verwarrend omdat het voor mij deze optie al lang bestaat. Met vriendelijke groet Jan Swaans.
Krijg je dan ook korting? Nee tuurlijk niet.
De prijzen kloppen heel vaak NIET. laat je bon uitprinten, en controleer je bon. Wekelijks kan ik meerdere euro’s bij de service balie terug halen.
Beetje komkommertijd artikel. Er is niets anders momenteel dus geven we nieuwe optie in profiel AH app aan…
Was het maar zo’n feest.
Eeeuuuhhh… worden reacties verwijderd door de redactie?
Welke reactie zou zijn verwijderd?
Zoals je bovenaan deze reacties kunt zien, zijn er meer reacties geweest op het artikel dan dat er nu zichtbaar zijn. Ik heb er geen moeite mee als een reactie verwijderd wordt, maar wijzig dan de tekst naar zoiets als “Reactie verwijderd n.a.v. onze regels rond reacties.”, of zo.
Reacties worden alleen bij hoge uitzondering verwijderd.
We weten dat er een bug zit in de teller van het aantal reacties en dat deze niet altijd klopt, hier wordt nog aan gewerkt om dat op te lossen.
Wat een toeval, net vandaag ligt de Ah-app er uit met ’technische problemen’ ?
Kan nog zelf boodschappen halen is altijd nog het goedkoopste.