Samsung 2025? Maak nu kans op een Music Frame t.w.v. €449!

Albert Heijn lanceert de Mijn Bonus Box voor persoonlijke kortingen

Jeffrey van de Velde
Jeffrey van de Velde
8 november 2020, 12:25
2 min leestijd
Albert Heijn lanceert de Mijn Bonus Box voor persoonlijke kortingen

Lees verder na de advertentie.

Albert Heijn heeft op recent de apps voor Android en iOS voorzien van een update, waarmee klanten voortaan toegang krijgen tot de ‘Mijn Bonus Box’. In de Bonus Box voegen klanten de persoonlijke aanbiedingen toe die ze willen gebruiken, met maximaal vijf aanbiedingen per week.

Mijn Bonus Box

Sinds de introductie van de persoonlijke bonuskaart informeert de Albert Heijn zijn klanten wekelijks over interessante aanbiedingen, deze aanbiedingen komen bovenop de standaard ‘Bonus-artikelen’. Na de meest recente update van de Albert Heijn-app, met versienummer 7.13.1, laat Albert Heijn de klanten zelf ‘de beste aanbiedingen’ uitkiezen in zijn app. Hiervoor voegde de supermarkgigant een ‘Mijn Bonus Box’-functie toe.

Na de update worden klanten bij een bezoek aan het Bonus-tabblad van de applicatie met de Bonus Box geconfronteerd, met een grote banner bovenaan de pagina. Door op de banner te klikken krijgt een klant met een persoonlijke bonuskaart tien ‘persoonlijke aanbiedingen’ te zien. Albert Heijn laat de aanbiedingen zien op basis van koopgedrag, of omdat ze nieuwe producten onder de aandacht willen brengen.

Aanbiedingen selecteren

Uit de tien wekelijkse aanbiedingsartikelen kan de appgebruiker vervolgens vijf aanbiedingen kiezen, die gedurende de week met korting aangeschaft kunnen worden. Hiervoor dient de gebruiker op de Activeren-knop bij de aanbieding te klikken. Van zondag op maandag worden de aanbiedingen in de Mijn Bonus Box ververst en kunnen er vijf nieuwe aanbiedingen geselecteerd worden. Gedurende de week is het niet mogelijk om geactiveerde aanbiedingen om te wisselen voor andere aanbiedingen.

Aanbiedingen uit de Mijn Bonus Box zijn geldig in de fysieke winkellocaties van de Albert Heijn en de Albert Heijn-webwinkel. Online worden de aanbiedingen automatisch geactiveerd en in de winkel is het activeren zo gemakkelijk als het scannen van de persoonlijke bonuskaart vanuit de Albert Heijn-app, of de fysieke versie van de bonuskaart.

Albert Heijn-app update

Alle toestellen op de redactie beschikken inmiddels over de 7.13.1-update voor de Albert Heijn-app, voor jou staat de update hoogstwaarschijnlijk ook klaar in de Play Store. Ben jij van plan om de Mijn Bonus Box te gaan gebruiken, of had je liever de e-mails gekregen? Laat het ons weten in de reacties onderaan het artikel.

Albert Heijn supermarkt

Albert Heijn

7.6
Gratis
Via Google Play

Op de hoogte blijven?

Volg Androidworld nu ook op WhatsApp

Download de nieuwe Androidworld-app!

Reacties

7

Inloggen of registreren
om een reactie achter te laten

18 november 2020, 16:08

Wat vond u van de “verdeel-en-heerspolitiek” (“verdeel-en-heersstrategie”) van de “superverspreidersmarkt” (“superverspreidingsmarkt”)? Hoe vaak had u vanaf week 46 van het lopende jaar de vraag “Wat had jij in ‘Mijn Bonus Box’ (“BB”)?” (niet) gesteld?

12 november 2020, 15:16

Als elke seconde telt, … waar wachtte je dan op?

Moest je de telefoon (natuurlijk) niet aan (bijvoorbeeld) de mantelzorger hebben gegeven voor een of andere persoonlijke aanbieding. Want … dan kon het ineens (wel) een heel ander verhaal worden met “Mijn Bonus Box”. Dat was het lekkere van Albert Heijn BV.

10 november 2020, 16:44

Waarom de vereniging “SeniorWeb” hieraan (onder andere met de actie “Speciaal voor Albert Heijn-klanten”) meewerkte, was mij een raadsel. Deden de ouderen nooit boodschappen voor een ander? Kenden de senioren het begrip “mantelzorg” niet? Verdeel en heers was (inderdaad) een beproefde strategie. Dat was het lekkere van Albert Heijn BV!

9 november 2020, 16:06

Dan kan het (nog) niet. Op de site staat dat je hier de app voor nodig hebt om er gebruik van te maken.

9 november 2020, 13:42

Blijkbaar vond en/of vindt Albert Heijn BV (“Koninklijke Ahold Delhaize NV”) informatie van een klant belangrijker dan communicatie met een klant. Uitsluitend korting geven via een app op een dure telefoon, wat zo ‘handig’ is bij een kassa, ging mij een stap te ver. In deze tijd van het coronavirus COVID-19 (“Corona”) konden ze de bonus aan de ((‘uiteraard’) hardwerkende) baas van Albert Heijn BV geven. Ik ga (voortaan) wel naar een winkel, waar de winkelwagen en/of winkelmand (wel) goed werd schoongemaakt en je niet (als een amateur) hoefde af te rekenen op een (te) kleine ruimte bij zo’n smerige zelfscankassa. De klant was (immers) koning.

9 november 2020, 12:25

Ik behoor tot de ouderen die geen smartphone hebben, dus die tellen nu ook weer niet mee. Het sparen van de koopzegels kan ook al niet meer. Goeie reclame AH!!!!

8 november 2020, 15:22

En hoe werkt dit om kijk te hebben op je persoonlijke bonus als je alleen een computer hebt . En geen telefoon die apps kan downloaden. Dan wordt je niet op de hoogte gebracht of gehouden.

Mvgr graag reactie