Geen eigen abonnementen Ziggo Mobiel

Lees verder na de advertentie.
Begin vorig jaar maakten Ziggo en Vodafone Nederland bekend hun krachten in Nederland te willen bundelen om zo beter de concurrentie aan te kunnen gaan met bijvoorbeeld KPN, dat televisie, internet en mobiel bellen aanbiedt met combinatiekortingen. Inmiddels is er met VodafoneZiggo een joint venture van Liberty Global en Vodafone die zijn diensten voor mobiel en thuis aanbiedt.
Daarbij zijn er ook combinatievoordelen te behalen voor gebruikers die een thuisabonnement met internet en tv hebben van Ziggo en een mobiel abonnement van Vodafone. Gebruikers krijgen onder andere een verdubbeling van hun databundel en een gratis televisiepakket. Meer over deze voordelen lees je bij Ziggo zelf.
De mobiele abonnementen van Ziggo gaan echter verdwijnen. Vanaf vandaag biedt Ziggo al geen nieuwe abonnementen meer aan, zo is te lezen op de website van de kabelprovider. Ziggo geeft daarbij aan dat dit niet nodig is: het bedrijf werkt immers samen met Vodafone dat een ‘landelijk dekkend 4G-netwerk’ heeft.
Speciaal aanbod voor huidige gebruikers
Huidige gebruikers zullen op termijn niet bij Ziggo kunnen blijven, maar krijgen volgens het bedrijf een speciale aanbieding voor een nieuw Vodafone-abonnement. Bij de klantenservice houdt men het er vooralsnog op dat dit aanbod in juni of juli zal worden gedaan. Voor wanneer huidige klanten over moeten stappen, is nog niet bekend gemaakt.
Via: Tweakers
Reacties
Inloggen of registreren
om een reactie achter te laten
Recentelijk was er een aanbieding van 50% op flink aantal abbonement vormen bij vdv. Onbeperkt bel sms 1.5gb 17pm bij 1 en 16 bij 2 jaar. 5gb omb bel/sms 20 meende ik. En dan verdubbeld data bij combi. Dus @syscheck ben je zelfs iets goedkoper uit. Maar ze zullen wel met aanbieding komen. Gewoon bellen en zeggen dat je er nu vast een wilt. Ze zijn bij vdv niet heel moeilijk is mijn ervaring
Wat het meeste steekt is het feit dat Ziggo als een speer bij haar klanten die ook een Vodafoon abonnement hebben cadeautjes uit deelt. Trouwe klanten die alles afnemen van Ziggo worden in de wachtkamer gezet. Alles opzeggen zou ik zeggen.
Idd ik verwacht er ook niet veel van.. zal wel weer duurder worden… en de voordelen zullen ongetwijfelt verdwijnen..
We zullen zien….
Ben erg benieuwd naar de aanbieding voor mensen die nu bij Ziggo zitten. Buiten een leuke prijs (15 euries voor 500 min bellen en 1.5 Mb) kan ik per maand omhoog of omlaag. Ook geen langdurig contract maar per maand opzegbaar (en niet pas na een jaar).
Voor zover ik het nu kan overzien ben ik bij Vodafone een stuk duurder uit. Als trouwe klant met all-in-one en mobiel ga ik me toch maar vast orenteren op andere aanbieders. Als ik straks duurder uit ben, ben ik weg.