Samsung Service Center

Lees verder na de advertentie.
Gisteren zijn de deuren van het tweede Samsung Service Center open gegaan. Na Amsterdam heeft ook Rotterdam een eigen plek waar je met je Samsung terecht kan wanneer hij kapot is of wanneer je vragen hebt.
In het Samsung Service Center kun je terecht voor een reparatie aan je Samsung smartphone of -tablet. Je kunt op deze locatie wachten tot de reparatie klaar is. Even winkelen en later terugkomen is natuurlijk ook een optie. De meeste reparaties duren maximaal een uur en daar is met een beetje wachtkamer-lectuur wel doorheen te komen. Een boekje lezen is dan even verplichte kost aangezien je geen smartphone meer voorhanden hebt!
Je kunt in deze ‘winkel’ ook terecht voor vragen over je Samsung smartphone of Samsung tablet. Samsung denkt ongeveer 400 mensen per maand te kunnen helpen met advies, uitleg of een reparatie. Wanneer deze niet allemaal tegelijk komen zul je dus meestal snel geholpen worden. Het Samsung Service Center in Rotterdam is te vinden aan de Vuurplaat en dat is op de Kop van Zuid van deze prachtige stad. Het filiaal in Amsterdam zit aan de Mosplaat.
Service
Steeds meer smartphonemerken beseffen zich dat de klant-ervaring niet stopt na de verkoop van het product. Om een consument echt fan van je merk te laten worden zul je er altijd voor ze moeten zijn. Daarom worden deze service-centra van Samsung opgericht. Hier is Samsung niet de enige in, ook Huawei investeert in dergelijke initiatieven. Van dit merk is ook in Amsterdam een service center te vinden. Ben jij al wel eens langs geweest bij een dergelijke winkel of regel jij alles online?
Reacties
Inloggen of registreren
om een reactie achter te laten
Na advies van de samsung chat ben ik langs gegaan bij een service center dit was in Rotterdam. Volgens medewerker van chat kon daar gewoon langs gaan en zou mijn toestel binnen een uur gemaakt worden. Dus gister ben ik naar de winkel in Rotterdam gereden van uit mijn werk half uur heen half uur terug. 10 over half 5 in de winkel. Hier werd ik geholpen door een jonge man deze was totaal niet geïnteresseerd! Ik deed mijn verhaal, terwijl ik mijn problemen vertellen begint deze man met een andere vrouw die later binnen kwam te communiceren vervolgens als de man weer tijd voor mij heb om 5 voor 5 zeg deze man dat mijn producten niet te kunnen repareerd binnen een uur. Erg gek want ik heb zo als ik hier boven vernoemd contact opgenomen met een medewerker. Deze man had kennelijk geen behoefte om mij product van 6 maanden oud te repareren. Zeer slecht zaak. Ik raad het niemand aan.
Vreselijk! De klant vriendelijk heid was ver te zoeken. Je moest een nummer in voeren dan kreeg je een sms code.. oke dir geld neem ik aan voor iedereen… helaas dacht de enige persoon personeel die er zat op dat moment anders over. Dit was een jonge man. Er kwam een iets ouder stel binnen uit respect zeg ik nog mevrouw u moet uw nummer in voeren. Ze zeiden dat ze dat niet hoefden okee.. en ze werden nog voor ons geholpen.. het zag er erg gezellig uit en toen ik vroeg of ze bijna klaar waren kreeg ik de reactie van deze jonge man: het lijkt mischien gezellig maar we zijn gewoon bezig met een neer buigende toon!.. ik heb gezegd fijne avond en ik kom daar niet meer terug!!! Dat weet ik wel.. aub let erop dat je medewerkers klant vriendelijk zijn.
L.S.
Ik heb sinds afgelopen kerst een mooie Samsung A5 2017.
Nu ben ik helaas het kleine witte verloopstukje kwijt dat ik op mijn oplader moet doen.
Wie kan mij helpen?
Kan op internet niets vinden.
Lieve groet van Tineke.
Super top service kwam om 2 uur binne kon hem 2 uur later weer ophalen. Heel vriendelijk personeel ben geholpen door jonge man semih? Dacht ik.. klant vriendelijkheid een dikke 10?
Wat een vreemde locatie.. het is echt een deel van Rotterdam waar meeste mensen niet even gaan shoppen.. hadden ze dit meer in het centrum gedaan had dit logischer geweest.. woon zelf vlakbij de Vuurplaat en het enige wat je hier kunt shoppen is de action..
Never mind
Hoe zit het dan als je je telefoon verzekerd hebt. Maken hun hem dan ook of gaat het dan via de verzekeraar? Dynalogic oid
Vroeger was service niet zo een big issue omdat wat je kocht gewoon kwaliteit was en jaren mee ging of zelfs nu nog werkt.. dat is tegenwoordig wel anders…