Pixel 8 lekt zoveel, dat het inmiddels de Waddenzee genoemd mag worden. Nu is er een reclame gelekt waarin duidelijk wordt dat Google hoog blijft inzetten op kunstmatige intelligentie. Ook wil het graag dat mensen de wissel maken naar een Pixel. In een reclame die werd gelekt door lekker Arsène Lupin is te zien dat Google graag wil vertellen hoe makkelijk het is om naar zijn aankomende toestel over te stappen.
Pixel 8
Het moge duidelijk zijn: deze reclame was niet bedoeld om mensen nu alvast lekker te maken voor de nieuwe telefoon. Deze reclame moet overduidelijk na aankondiging van het apparaat live gaan. Maar goed, we hebben hem nu al en we zien daarin dat Pixel je apps, contacten, muziek, foto’s, video’s en berichten gemakkelijk kan overzetten. Of dat nou iMessage, WhatsApp of sms is.
Vervolgens zien we meer van ‘Best Take’, waarin AI de gezichten in foto’s aanpast. Eerdere lekken hiervan werden niet bepaald positief ontvangen, maar deze functie ziet er nu beter uit. Daarnaast blijft Google bezig met allerlei digitale gummen: de Magic Eraser natuurlijk, die ook op foto’s van je vorige toestel werken, plus Real Tone, waarmee alle huidskleuren beter op de kiek staan. Er komen ook nog wat Pixel Buds en een Pixel Watch voorbij.
Aandacht voor camera’s
Pixel 8 Pro heeft in zijn advertentie ook veel nadruk op de camera’s, zoals de video-Night Sight, de Audio Eraser, Pro-beheermogelijkheden en Video Boost. We hopen woensdag als het toestel wordt aangekondigd meer te leren over al deze functies. Google zal dan waarschijnlijk ook meer vertellen over de nieuwe cases, die voor 42 procent zouden bestaan uit gerecycled materiaal.
Wat vind jij van de commercials? Slaat Google een goede weg in door deze aspecten te benadrukken, of kan het zich beter op iets anders richten? Laat het nu achter in de reacties.
Reacties
Inloggen of registreren
om een reactie achter te laten
Het lijkt wel fantasy island in de Google Community. Tijdens de introductie naar de Pixel 7 lijn werd je lekker gemaakt met allemaal noviteiten die exclusief aan de Pixel 7 lijn waren voorbehouden, maar niet veel later bleek dit gewoon list & bedrog te zijn. Dit bedrijf neemt haar doelgroep op geen enkele manier serieus constateer ik.
Dat AI is zo nep allemaal als je de foto ziet nu niemand ziet er zo uit het blijft een fake gedoei.
Er wordt zoveel over dit toestel “gelekt” dat ik het hoogst onwaarschijnlijk vindt dat dit echt lekken zijn.
Het lijken mij meer heel bewuste acties om dit toestel onder de aandacht te brengen.
Zonder die zogenaamde lekken zou er niets te vertellen zijn.
Dit soort verkapte commercials zijn zeer effectief om mensen al vast lekker te maken.
Niks lek, gewoon reclame.
Dat bedoel ik altijd met die lekken.
Het wordt een spannende 4 oktober. ? Google: “Goedenavond, dit kosten de nieuwe modellen… Tot ziens”.