Nothing heeft vandaag bekendgemaakt dat het een nieuw merk is gestart genaamd CMF by Nothing. Dit merk moet luxe en premium designs naar goedkopere producten gaan brengen. Later dit jaar komen er een smartwatch en oordopjes van op de markt, vermoedelijke deels transparant.
CMF by Nothing
In een persbericht en speciale community video kondigt Nothing aan dat het start met CMF by Nothing. Het bestaat als los merk – inclusief speciaal team -maar heeft wel veel gemeen met Nothing. Beide merken zullen zich voornamelijk gaan focussen op premium materialen en design.
Nothing lanceert echter de meer premium producten met innovatieve unieke ontwerpen, CMF by Nothing moet kwaliteit juist naar goedkopere apparaten gaan brengen. Het doel van CMF by Nothing is dan ook om een premium design en bouwkwaliteit toegankelijker te maken voor een grotere groep consumenten. Nothing zegt er zelf het volgende over:
CMF by Nothing moet de kloof in het goedkope segment overbruggen met producten van betere kwaliteit die een strak en tijdloos design bieden.
Transparante smartwatch eind dit jaar?
Later dit jaar brengt CMF by Nothing een smartwatch en oordopjes op de markt. Nothing staat nu bekend om zijn transparate designs. De kans is dus aanwezig dat we ook een deels transparante smartwatch zullen zien. CMF by Nothing zet zich echter minder in op innovatie designelementen, dus dit is nog niet zeker. Meer details over de smartwatch en Bluetooth-oordopjes zijn officieel nog niet bekend. Zodra we meer weten lees je dat natuurlijk op Androidworld.nl en in onze app.
Nothing is een relatief nieuw bedrijf uit Engeland dat als hoofdoel heeft om tech weer leuk te maken. Dit doet het voornamelijk door producten te lanceren met een luxe en uniek design. Zo bracht het bedrijf al twee smartphones op de markt met verlichting en een deels transparante achterkant. Ook heeft het oortjes op de markt gebracht met een transparant design.
Denk jij dat Nothing hiermee een goede weg inslaat? Laat het nu achter in de reacties.
Reacties
Inloggen of registreren
om een reactie achter te laten
Opvallend, Nothing zelf bestaat nog niet zo heel lang. Zal het de druk zijn geweest van de investeerders?
Waarom is hier in hemelsnaam weer een apart bedrijf voor nodig? Ze kunnen dit toch ook gewoon zelf?
Dochter merk en aparte team, maar wat ik begrijp is dat ze gewoon onder Nothing vallen. Vandaar “CMF by Nothing”.