ING kampt met storing: mobiel bankieren niet mogelijk (update)

ING kampt met storing: mobiel bankieren niet mogelijk (update)

Claudia Rahanmetan

door Claudia Rahanmetan

Laatst geüpdatet

Veel klanten van de ING hebben sinds maandagochtend last van problemen met internetbankieren. De bank geeft aan dat er ze werken aan een oplossing.

Update 16/05/2022: Internetbankieren via de ING werkt weer. We hebben dit artikel bijgewerkt en opnieuw gepubliceerd

ING storing internetbankieren

Klanten van ING kunnen niet internetbankeren via de website en de mobielbankierenapp. Het starten van de app geeft de volgende foutmelding: “Niet beschikbaar. Mobiel bankieren is niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw. Excuses voor het ongemak.” Op de website is de volgende melding te zien: “Sorry, er gaat iets mis. Dat ligt niet aan jou. We proberen het zo snel mogelijk op te lossen. Probeer het later nog eens.” Ook via Allestoringen.nl stromen er omstreeks 10.00 uur klachten binnen over internetbankieren via ING. Zo'n 81% heeft problemen inloggen via de mobielbankierenapp.

ING meldt op zijn website niets over de storing. Hier is te lezen dat alle diensten naar behoren werken. Op Twitter geeft de bank wel aan dat er sprake is van een storing. ING-medewerker ^Franck is druk met het kopiëren en plakken van de volgende reactie: “Er lijken op dit moment problemen te zijn met het inloggen in de App. Wij doen ons best deze zo snel mogelijk op te lossen.” ING was in januari en in februari ook getroffen door een storing.

Ben jij klanten van de ING en kun je ook geen gebruik meer maken van internetbankieren via de website of de app? Krijg je een foutmelding als je een betaling via ING wilt doen in een webshop? Laat het ons weten in de reacties.

ING Bankieren

ING Bankieren

Met de mobiel bankieren-app van de ING regel je je bankzaken heel makkelijk op je smartphone of tablet. Het inloggen doe je makkelijk en snel: met je zelf gekozen pi ..

0 reacties

Nieuws

Dit vind je misschien ook leuk