Veel klanten van de ING hebben sinds disndagmiddag last van problemen met internetbankieren. De bank geeft aan dat er momenteel geen storing bij hen bekend is.
Storing internetbankieren
Via Allestoringen.nl stromen er klachten binnen over internetbankieren via ING. Zo'n 79% heeft problemen inloggen via de mobiel bankieren-app. Daarnaast kan zo'n 16% van de ING-klanten geen overboekingen doen. Ook via Twitter en op de redactie druppelen er wat klachten binnen. Dit is de reactie van het ING-webcareteam op Twitter: "Er is geen storing bij ons bekend. Zou jij ook eens willen kijken of er een update van de ING App of een update van de software van je toestel beschikbaar is?" Er is dus momenteel geen storing bij hen bekend en dat blijkt ook uit deze pagina op de ING-website. Wat de oorzaak van de storing is en wanneer deze verholpen zal zijn, weten we dus helaas niet. We houden jullie op de hoogte van de vorderingen.
Ben jij klanten van de ING en kun je ook geen gebruik meer maken van internetbankieren via de website of de app? Laat het ons weten in de reacties.