Meestal brengen telefoonmerken een variant van hun telefoon uit in de vorm van een samenwerking met een ander merk. Denk aan Porsche, Prada en Gigi by Gassan. De samenwerking die Realme nu is aangegaan, die hadden we niet zo snel verwacht. Het introduceert de Realme 10 Pro 5G Coca-Cola-editie.

Lees verder na de advertentie.
Coca-Cola-telefoon
Coca-Cola heeft een enorm herkenbaar logo, ook al zijn het gewoon letters. Realme’s nieuwe toestel heeft een Coca-Cola-logo op de achterzijde van de telefoon, die het een ‘70/30 asymmetrisch rugdesign’ noemt met drie zwarte punten en zeven rode punten. Wat de telefoon aan de binnenzijde behelst qua branding van het populaire colamerk, dat is onbekend.
Qua buitenkant zien we verder een speciaal sleufje voor je simkaart. De rest van de Coca-Cola-stijl komt echter naar voren door wat je er zelf mee doet. Zo krijg je er een Coca-Cola-realmow-figuurtje bij, maar ook stickers en zelfs een kaartje waarop staat welk nummer telefoon je hebt. Niet telefoonnummer, maar omdat het om een gelimiteerde oplage gaat, geeft Realme aan welke serienummer je precies hebt. Er verschijnen er wereldwijd 6.000.
Realme 10 Pro 5G
Realme schrijft: “Coke® rood geeft een positief, jeugdig en energiek gevoel. Met een gedurfde draai aan een klassiek logo brengt het Coca-Cola-logo nieuwe energie aan de smartphone-ervaring. Het matte imitatiemetaal biedt de elegante touch van geborsteld aluminium terwijl het bestand blijft tegen krassen en vingerafdrukken. Het is de meest modieuze editie met een jonge en modieuze houding.”
Als een eerder gerucht klopt en het is verder een gewone Realme 10 Pro, dan zijn dit de specs om te verwachten: een 6,7 inch Full HD LCD-scherm met een 120Hz-verversingssnelheid. De chip is een Qualcomm Snapdragon 695 5G. Qua fotografie zit er een hoofdcamera van 108 MP op en het apparaat heeft een 5.000 mAh-accu die je met een 33W-snellader kunt opladen.
Het toestel is verkrijgbaar voor 20.999 Indiase roepie: we hebben hem nog niet gespot in een andere online Realme-winkel, al zou hij wel wereldwijd beschikbaar moeten komen. In ieder geval is het geen duur toestel: omgerekend is 20.999 roepie 237,79 euro.
Wat vind jij van telefoonsamenwerkingen met andere merken, heb je zelf wel eens zo’n toestel gehad?
Reacties
Inloggen of registreren
om een reactie achter te laten
“Met een gedurfde draai aan een klassiek logo brengt het Coca-Cola-logo nieuwe energie aan de smartphone-ervaring.” Mijn hemel, wat een holle reclamepraat.