WhatsApp-storing 10 november
Via AlleStoringen is te zien dat WhatsApp zojuist te maken had met vele meldingen van een storing. Op de redactievloer was niemand met problemen met de messengerdienst, maar via verschillende fora zien we ook meldingen van mensen waarbij de dienst niet werkte. Berichten worden niet of vertraagd afgeleverd, waarbij op het hoogtepunt duizenden meldingen werden gedaan. Wat de oorzaak is van de storing, is vooralsnog niet bekend.
Begin januari van dit jaar zagen we ook verschillende grote storingen bij de dienst, die telkens opgelost leken te zijn, maar toch weer terugkeerden. Inmiddels is het aantal meldingen geslonken, maar heb jij last gehad van even niet bereikbaar zijn via de dienst of ondervind je nog steeds problemen?
Dit bericht wordt verder aangevuld…
Reacties
Inloggen of registreren
om een reactie achter te laten
WhatsApp vanaf 22november steeds problemen regelmatig verdwenen en steeds moet ik weer opnieuw downloaden bale wat doe ik toch verkeerd ?
Gebruik al tig jaar Hangouts, alleen voor de mensen die nog steeds vast houden aan het ouderwetse WhatsApp heb ik het helaas nog op mijn toestel.
Daarnaast ook nog Telegram, maar daar zie ik steeds meer contacten weer verdwijnen. En Allo heb ik, maar nog nooit met iemand contact mee gehad.
Doet het nu bij mij ook niet
Maakte deze personen gebruik van het Ziggo internet via wifi? Ik namelijk wel en de berichten werden inderdaad niet ontvangen of verzonden. Maar via het normale 4G netwerk geen problemen ondervonden.
? ICQ
Had storing van 11.45 tot 12.15u: klokjes in beeld, geen berichten doorgegeven. Om 12.15u werden ze alsnog bezorgd
❤️ Google ❤️ Allo ❤️
❤️ Telegram ❤️
Google Allo! ❤️
Geen problemen hier