Galaxy Wearable-problemen
Gebruikers van Samsung wearables die wilden inloggen op hun Samsung-account via de Galaxy Wearable-app kregen sinds vorige week donderdag een wit scherm te zien. Samsung kreeg te maken met server-problemen waardoor inloggen dagenlang onmogelijk was voor gebruikers. Zij konden hierdoor onder meer geen updates installeren, dat stelt Twitter-gebruiker Gavin’s Gadgets die het nieuws bekend maakte.
Het probleem deed zich voor bij gebruikers van de Galaxy Watch, Galaxy Watch Active en Galaxy Gear-horloges. De inlogproblemen deden zich voor bij verschillende Android-toestellen, van OnePlus-telefoons tot Google Pixel-apparaten.
Geen verklaring
De afgelopen dagen meldden steeds meer gebruikers hetzelfde probleem en zo is er een lange forum thread ontstaan op de Community-website van Samsung. Het probleem deed zich dus voor bij een significante groep gebruikers, al heeft Samsung voorlopig geen officiële verklaring afgelegd over de feiten. Het is niet duidelijk of die nog zal volgen, maar als dat het geval is, zullen we dit artikel bijwerken.
De Samsung Galaxy Watch Active is een sportievere variant van de Galaxy Watch van vorig jaar
Gisteren raakte bekend uit een tweet van Gavin’s gadgets dat Samsung zich bewust was van de fout in de Galaxy Wearables-app en dat ze er alles aan deden om het op te lossen. Gebruikers melden nu dat de moeilijkheden verholpen zijn en verwacht wordt dat het om een serverprobleem ging.
Heb jij de inlogproblemen ervaren en zijn ze nu voor jou verholpen? Welke wearable van Samsung gebruik jij? Laat het ons weten in de reacties onderaan dit artikel.
Galaxy Wearable (Samsung Gear)
Samsung Electronics Co., Ltd.
Reacties
Inloggen of registreren
om een reactie achter te laten
Ik kan ineens alleen sms’jes ontvangen sinds de laatste update van mijn gsm toestel Samsung A70 en allles is ingeschakeld in de wear app. Hoe komt dit. Messenger ,whatsapp enz geeft geen meldingen meer op het horloge. Niet fijn
Ik kan nog altijd niet inloggen op de server van Galaxy Store 🙂
Ik heb zonet de Galaxy watch active gekocht en heb een OnePlus 7 pro smartphone.
Mij’ Samsung Wearable app blijft vragen om in te loggen en als ik dit doe verdwijnt het scherm gewoon. Ik kan dus geen apps op mijn smartwatch installeren. Kan het zijn dat er weer een server probleem is?
Ik heb de watch 26mm. Sinds de laatste update van de wearable app dempt hij het geluid op mijn horloge. Ik heb alles terug gezet op fabrieksinstelling doch het probleem blijft. Ik heb ondertussen een nieuwe telefoon en alles opnieuw ingesteld. Probleem blijft. De telefoon geeft ook aan dat de wearable app geluiden dempt. Wie helpt me dit op te lossen.
het enigste probleem dat ik heb is dat de NOS app niet wil installeren
Gelukkig nergens last van gehad. Sinds afgelopen zaterdag in bezig van de Galaxy Watch en geen probleem gehad met updaten van toestel of downloaden van apps / wijzerplaten uit de app store 🙂
Ik heb dit inderdaad ook dagenlang gehad met mijn Galaxy Watch en Pixel 3 XL, zeer irritant! Is gelukkig nu opgelost.