Derde Vodafone storing in twee weken is opgelost

Derde Vodafone storing in twee weken is opgelost

Vodafone kampt wederom met een landelijke storing. Het betreft de derde storing in twee weken en wederom zijn er problemen met bellen en mobiel internet.

Update 25/10/2021: De is verholpen. Excuses voor het ongemak. We hebben dit artikel bijgewerkt en opnieuw gepubliceerd.

Vodafone storing mobiel netwerk 

Vodafone kampt sinds begin van de middag met een storing op het mobiele netwerk. Op de website van allestoringen.nl is te zien dat er sinds 13.00 uur honderden klachten zijn binnengekomen. Klanten ondervinden hinder met bellen, gebeld worden en mobiel internet. Ook verschillende gemeenten, GGD'en en rechtbanken zijn door de storing telefonisch onbereikbaar.

Zojuist heeft de provider op zijn forum het volgende bericht geplaatst: "Op dit moment kan het zijn dat je problemen ervaart met het gebruik van mobiele data en bellen en gebeld worden. Tegelijkertijd zijn ook onze interne klantsystemen niet bereikbaar. Het is dus nu niet mogelijk om je gegevens erbij te pakken of wijzigingen door te voeren. Onze excuses voor het ongemak. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen."

Menselijke fout?

Inmiddels is het probleem opgelost. Vodafone geeft de volgende verklaring: "De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je op dit moment nog problemen met het verbruik van data of bellen & gebeld worden? Herstart dan je toestel. Mocht je daarna nog steeds problemen ervaren, neem hiervoor contact op met onze klantenservice." Het is niet bekend wat de oorzaak van de storing. De laatste storing van vorige week had te maken met een menselijke fout.

Heb jij ook last van de storing? Laat het ons dan in de reacties weten en vermeld je woonplaats erbij. Zodra er meer nieuws is, zullen we dit artikel van een update voorzien.

Lees meer over:
Vodafone Storing

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties

Meest gelezen

Wear OS krijgt nieuwe systeemupdatescherm met Android-versie

Veel mensen met een smartwatch zijn benieuwd naar de Wear OS 3-update die is gebaseerd op Android 11. Google’s besturingssyst...

Smartphonehoesjes zijn een (duurzame) vloek of juist een zegen?

In een tijd dat bijna alle topsmartphones van glas zijn gemaakt en zo glad zijn als een aal die zich al kronkelend door het z...

AW Poll: lezers kijken voor telefoonreparaties liever de kat uit de boom

Steeds meer telefoonleveranciers lijken van plan om eigenaren zelf de kans te geven hun smartphone te fiksen. Een nieuw scher...

App van de Week: For Good meet je CO2-voetafdruk

We sluiten onze week van de duurzaamheid vandaag af, met een app die je keihard confronteert met jouw CO2-voetafdruk. Pak jij...

Lees meer

Net binnen

AW Poll: lezers kijken voor telefoonreparaties liever de kat uit de boom

Steeds meer telefoonleveranciers lijken van plan om eigenaren zelf de kans te geven hun smartphone te fiksen. Een nieuw scher...

App van de Week: For Good meet je CO2-voetafdruk

We sluiten onze week van de duurzaamheid vandaag af, met een app die je keihard confronteert met jouw CO2-voetafdruk. Pak jij...

Wear OS krijgt nieuwe systeemupdatescherm met Android-versie

Veel mensen met een smartwatch zijn benieuwd naar de Wear OS 3-update die is gebaseerd op Android 11. Google’s besturingssyst...

Smartphonehoesjes zijn een (duurzame) vloek of juist een zegen?

In een tijd dat bijna alle topsmartphones van glas zijn gemaakt en zo glad zijn als een aal die zich al kronkelend door het z...

Sonos Beam (Gen 2) review: veelzijdige soundbar

De Sonos Beam (Gen 2)is een soundbar die werkt met de Google Assistent en de ruimtelijke geluidseffecten van Dolby Atmos. Het...

Lees meer