Storing Rabobank: spaarrekeningen niet beschikbaar vanwege "tijdelijke storing"

Storing Rabobank: spaarrekeningen niet beschikbaar vanwege "tijdelijke storing"

Claudia Rahanmetan

door Claudia Rahanmetan

Laatst geüpdatet

De Rabobank kampt momenteel met een storing. Het is onder andere niet mogelijk om spaarrekeningen te bekijken in de app of overboekingen te doen.

Inloggen niet mogelijk

Er worden klachten gerapporteerd over de Rabobank-app, zowel via Twitter als via AlleStoringen. Bij de laatste ontstond er rond 13.30 uur een flinke piek van meldingen. Er worden problemen gemeld over het doen van overboekingen, inloggen op mobiel bankieren en inloggen in de app. Je kunt dus even geen geld overmaken of je rekeningen inzien.

Storing Rabobank: spaarrekeningen niet beschikbaar vanwege "tijdelijke storing"

De Rabobank is inmiddels op de hoogte van de problemen en laat via Twitter weten dat ze eraan werken om de problemen zo spoedig mogelijk te verhelpen. Ook op de website wordt er informatie gegeven over de storing: "Door een technisch probleem kun je op dit moment van enkele diensten (zoals het inzien van saldo en/of transactie overzicht) geen gebruik maken. We werken aan een oplossing. Onze excuses voor eventueel ongemak."

Ben jij klant van de Rabobank en kun je ook geen gebruik meer maken van internetbankieren via de website of de app? Laat het ons weten in de reacties.

0 reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Nieuws

Dit vind je misschien ook leuk