Klanten van de SNS Bank, ASN Bank en RegioBank kunnen momenteel geen gebruik maken van mobiel bankieren en internetbankieren. De banken hebben te maken met een landelijke storing. Ook de Rabobank ondervindt problemen met internetbankieren.
Update 07/02/2022: De SNS Bank, en de Rabobank hebben laten weten dat de storing is opgelost en bieden hun excuses aan voor het ontstane ongemak. We hebben dit artikel bijgewerkt en opnieuw gepubliceerd.
Storing SNS Bank
Twitter stroomt vol met klachten over problemen met bankieren via de SNS Bank, ASN Bank en RegioBank. Inloggen in de app werkt niet en internetbankieren levert ook foutmeldingen op. Er zijn ook problemen met pinnen in de winkel. Zo geeft Peter Zaagmans aan: “Nou .. gaat lekker zo. Stond in de winkel een verjaardagscadeautje voor de kleine jong af te rekenen. Mag straks terugkomen als ik “wel geld heb”…” Peter Louw maakt er maar een grapje van: “Wow!! Bij mij staat er ineens een miljoen bijgeschreven! Halen jullie dat zelf terug of moet ik daar nog wat mee doen?”
Volgens Allestoringen zijn de problemen rond 10.40 uur begonnen. De SNS Bank bevestigt de problemen op Twitter: “Door een storing kun je op dit moment niet internetbankieren via Mijn SNS of in onze apps. Sorry voor het ongemak, we werken aan een oplossing. Heb je vragen? Stuur een appje naar 06 – 13 19 22 66. Of chat met ons op https://snsbank.nl.”
De Rabobank meldt ook op Twitter dat er problemen zijn met internetbankieren en de Rabo-app. De bank geeft aan dat de problemen in onderzoek zijn en we hopen dat ze snel zijn opgelost.
Heb jij ook last van de storing? Laat het ons weten in de reacties onder dit artikel.
Reacties
Inloggen of registreren
om een reactie achter te laten