OnePlus maakt bekend dat het zijn loyaliteitsprogramma, de Red Cable Club, in Europa lanceert. Op verschillende manieren verzamel je punten en krijg je korting op de aankoop van producten. We leggen uit hoe het systeem werkt.
OnePlus Red Cable Club
In een persbericht maakt OnePlus bekend dat de Red Cable Club naar Europa komt. Het gaat om een loyaliteitsprogramma voor leden dat voorheen alleen in India beschikbaar was. De bedoeling is dat je op allerlei manieren punten opbouwt om meer korting te krijgen op je aankoop van OnePlus-producten. Iedereen dit zich inschrijft krijgt sowieso al korting.
De Red Cable Club werkt met een systeem van rangen en aan elke rang zijn andere voordelen gekoppeld. Iedereen kan zich om te beginnen gratis aanmelden via de website. Je begint als een ‘Explorer’ en naarmate je score stijgt kom je in de andere rangen terecht waar je meer korting krijgt, zoals je in onderstaande tabel ziet.
Explorer | Insider | Elite | Supreme | |
Score: | 0-349 | 350-999 | 1000-4999 | 5000+ |
Korting telefoons: | 2% | 5% | 8% | 10% |
Korting accessoires: | 10% | 20% | 30% | 50% |
Levering: | Gratis | Gratis | Gratis | Gratis |
Hoe stijgt de score?
Er zijn vier verschillende manieren waarmee je puntentotaal de hoogte ingaat. Allereerst krijg je meteen 30 punten bij het registreren van je OnePlus-account en nog eens 20 punten wanneer je de reclame van OnePlus in je mailbox toelaat.
Een laatste gratis manier om punten te krijgen is wanneer je op de OnePlus-website aangeeft dat je op de hoogte wil blijven over een aankomend product. Elke keer ontvang je dan 5 punten en dat voor maximaal 50 keer per jaar. Bijzonder is dat de punten die je op deze wijze verzamelt na 1 jaar vervallen.
En dan zijn er nog de punten die je krijgt per gekocht product op de website. OnePlus zet telkens de aankoopwaarde van je product om in punten. Alle punten die je op deze wijze verzamelt, blijven twee jaar geldig.
Gij jij je inschrijven?
Wat denk jij over de Red Cable Club en ga jij je inschrijven? Zou jij zo’n loyaliteitsprogramma ook bij andere fabrikanten willen zien? Laat het ons weten in de reacties onderaan dit artikel.
Reacties
Inloggen of registreren
om een reactie achter te laten
nee
nee, ik ga mij niet inschrijven.
na de goede ervaring van de oneplus one ben ik helaas met de 3t en nu de 7 pro minder tevreden
3t werkte de volume knoppen niet meer na net 2 jaar gebruik.
Nu bij mijn 7 pro verdwijnen al maanden lang m’n bladwijzer widgets van het homescreen en werkt nu de uitschuifbare front cam niet meer. (hij schuift wel uit, maar geeft geen beeld meer) Dat binnen 2 jaar terwijl ik netjes met mijn spullen om ga vind ik niet acceptabel.
Komende ronde maar eens naar een ander merk toe.
Een OnePlus toestel bestellen via de providers is in de meeste gevallen zelfs iets goedkoper. En om nou jaarlijks producten te blijven kopen bij OnePlus om de punten te behouden… De meeste accessoires en toestellen gaan langer mee dan 2 jaar.
In India krijgen Red Cable Club leden een extra jaar garantie. In Europa is dat al standaard 2 jaar, welke merk of wat voor (elektronische) product je ook koopt.
Nee bedankt.
Is OnePlus bang dat hun producten zichzelf niet meer op een normale manier verkopen na alle slechte updates en de komst van ColorOS? ?
Eg nie. Maak sowieso geen gebruik van spaaracties of bonus kaarten.