ING storing: spaarrekening(en) niet zichtbaar in de app

ING storing: spaarrekening(en) niet zichtbaar in de app

Claudia Rahanmetan

door Claudia Rahanmetan

Laatst geüpdatet

Veel mensen hebben sinds maandagochtend last van problemen met de mobiel bankieren-app van de ING. De bank geeft aan dat er ze werken aan een oplossing.

ING storing internetbankieren

Klanten van ING kunnen momenteel hun spaarrekeningen in de mobielbankierenapp niet bekijken. De app geeft de volgende foutmelding: “Als je Spaarrekeningen hebt: die kan je nu niet bekijken. Sorry, we zijn bezig het op te lossen.” Spaarrekeningen bekijken werkt ook niet in internetbankieren op desktop. Er zijn ook mensen die problemen hebben met het doen van overschrijvingen en inloggen in de app.

Ook via Allestoringen.nl stromen er omstreeks 09.20 uur klachten binnen over een storing in de ING-app. Zo'n 66% heeft problemen met overboekingen en 30% met inloggen via de mobielbankierenapp. ING meldt op zijn website alleen iets over problemen met inloggen op de app voor Android. Op Twitter geeft de bank wel aan dat er sprake is van een storing met betrekking tot spaarrekeningen: “Momenteel gaat het overboeken met en het weergeven van de spaarrekening niet helemaal goed. We werken hard aan een oplossing maar kunnen nog lastig inschatten wanneer alles weer werkt. Excuses voor het ongemak!”

Ben jij klant van de ING en heb jij ook problemen met de website of de app? Krijg je een foutmelding als je spaarrekeningen wilt bekijken? Laat het ons weten in de reacties.

0 reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Nieuws

Dit vind je misschien ook leuk