Er gaat op dit moment iets mis met verwerken van betalingen bij ING. Daardoor is geld overmaken tussen eigen rekeningen en naar andere rekeningen niet mogelijk.
ING Bankieren storing
ING-klanten die via hun telefoon bankzaken willen doen, lopen tegen een technische storing aan. Op Allestoringen.nl blijkt dat de problemen rond 09:00 uur zijn ontstaan. Klanten geven op Twitter aan dat ze de volgende melding bij het overboeken van de betaal- naar de spaarrekening krijgen terwijl alles correct is ingevuld: "Een of meer velden blijken niet correct."
De ING-bank is ervan op de hoogte en biedt zijn excuses ervoor: "We doen ons uiterste best deze zo snel mogelijk te verhelpen!" Ook op de ING-website is te zien dat er problemen zijn met betalingen. Daar wordt aangegeven dat er op dit moment iets misgaat met verwerken van betalingen en dat dit langer duurt dan normaal. De bank is nu bezig met het oplossen ervan, zodat het snel weer werkt zoals het hoort.
Poll: heb jij last van de storing?
Wij willen graag weten of jij ook problemen hebt met het doen van betalingen in de ING-app. Misschien werkt de app intussen weer hij jou. Laat het ons weten via onderstaande poll en in de reacties.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws over storingen van belangrijke apps? Download dan onze Android-app en volg ons via Google Nieuws en op Telegram, Facebook, Instagram en Twitter.