Video: smartphone explodeert in borstzak

Video: smartphone explodeert in borstzak

Borstzakexplosie

Maar de meneer uit deze video heeft krijgt wel de schrik van zijn leven. Zijn avontuur is gefilmd door de camera's in het hotel waar het gebeurde. De man in kwestie staat te wachten in de lobby bij de liften. Op een gegeven moment zien we hem al naar zijn borstzak kijken. Blijkbaar voelde hij al dat zijn smartphone erg heet aan het worden was.

Nog geen 3 seconden daarna explodeert de accu van de smartphone in zijn borstzak. De vonken spatten de man in het gezicht gevolgd door steekvlammen. Gelukkig is de man helder van geest en probeert snel het shirt uit te trekken.

Geholpen door het personeel van het hotel trekt men het shirt van de man af. De video is niet goed genoeg om te zien of de man gewond is geraakt tijdens het voorval. Hij moet op zijn minst een aantal kleine brandwonden hebben en gelukkig voor hem had hij een bril op die zijn ogen beschermden.

Problemen met smartphones

In de video zien we niet welke smartphone de man gebruikte, maar men denkt dat het om een Samsung Galaxy Grand gaat. Hoe dan ook, we zijn nu wel gewend geraakt aan berichten over exploderende, zelfontbrandende en opengebarsten telefoons. De Samsung Galaxy Note 7 heeft ons geleerd dat je niet met accu's moet spotten want zou het wel eens heel erg mis kunnen gaan. Ook onze vrienden van Apple hebben momenteel een klein probleem met de nieuwe Apple iPhone 8 waarbij toestellen openbarsten tijdens het opladen.

Het is niet raar dat er zo nu en dan een smartphone kapot gaat vanwege de accu. Er worden er miljoenen gemaakt en er is altijd een kleine foutmarge tijdens de productie die dit soort dingen kan veroorzaken.

Bron: Phandroid

Lees meer over:
Samsung

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties