Probeer je iets te doen met je Fitbit-app, maar wil het niet zo lekker werken vandaag? Dat kan, want er zijn problemen bekend met de app. Althans, wat het probleem precies is, dat moet Fitbit nog uitzoeken, maar je bent dus niet de enige bij wie de Fitbit-app niet thuis geeft.
Problemen met de Fitbit-app
De problemen begonnen in de nacht van woensdag op donderdag en Fitbit lijkt nog niet echt te weten wat er aan de hand is. Het kan bijvoorbeeld ook geen indicatie geven van wanneer de problemen zijn opgelost. Wel geeft het aan dat sommige klanten er last van hebben, dus het kan zijn dat je helemaal geen problemen ondervindt. Toch is het niet bepaald een ‘handjevol’ klanten: er staat niet voor niets op de community-pagina een grote banner die stelt dat het het probleem aan het onderzoeken is. Er komen blijkbaar veel vragen en klachten binnen.
De problemen die voorkomen zijn trouwens legio: de een meldt dat je nieuwe Fitbit-apparaten niet kunt activeren, de ander geeft aan dat het coachingsgedeelte een ‘content niet beschikbaar’-melding geeft. De laatste keer dat Fitbit een groot probleem had, was in februari dit jaar.
Op Allestoringen lijkt het overigens rustig met meldingen over Fitbit, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat mensen in hun slaap of net als ze wakker zijn niet per se meteen de Fitbit-app aanzwengelen. We houden het in de gaten. En: dit is natuurlijk geen reden om dan maar niet te gaan sporten he? Waarschijnlijk is alles heel binnenkort weer gewoon werkende zoals het hoort.
Fitbit heeft slechts een paar weken geleden nog zijn nieuwe apparaat gelanceerd: Charge 6 is de opvolger van Charge 5, maar heeft nu een fysieke knop en meer kleine verbeteringen.
Werkt het bij jou nog, of heb jij ook last van problemen met de Fitbit-app? Kun je laten weten wat er dan precies niet werkt? Laat het nu achter in de reacties.
Reacties
Inloggen of registreren
om een reactie achter te laten
Bij mij werkt de app gewoon.