Beperkt aantal Vodafone-abonnees krijgt geen melding als limiet bereikt is

Beperkt aantal Vodafone-abonnees krijgt geen melding als limiet bereikt is

Ruud Caris

door Ruud Caris

Laatst geüpdatet

Vodafone

In deze vakantieperiode heeft het systeem van Vodafone een klein mankement bij naar eigen zeggen 2% van de klanten. Als deze een databundel verbruikt hebben, dan ontvangen ze geen waarschuwings-SMS, dus het gebruik gaat gewoon verder. Resultaat is een vaak gepeperde rekening zonder hier weet van te hebben. Ditzelfde geldt voor MyVodafone, hier wordt ook bij een deel van de klanten geen accurate en actuele informatie getoond. Ook op de AW-redactie kwamen meldingen binnen van gedupeerde klanten.

Crediteren

Vodafone geeft aan pro-actief te gaan crediteren, dit wil zeggen dat klanten die dit hebben ondervonden niets hoeven te doen, alle extra kosten komen voor rekening van Vodafone. Op dit moment is er nog geen oplossing beschikbaar, maar daar wordt aan gewerkt aldus Vodafone.

0 reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Nieuws

Dit vind je misschien ook leuk