Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Samsung Galaxy S10 Lite

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Svenson

Svenson

• Lid sinds 12 januari 2020
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2020
  • 13:42

Hallo,

Ik ben voor een kennis diens smartphone (Xiaomi Redmi Note 8T /Android 9 met MIUI 11) aan het configureren. Nou is er een optie om de toegang tot de gebruikersdata voor iedere app uit te schakelen ('Turn off usage access'). Fijne optie want dat gesnuffel wil mijn kennis niet.

Echter wanneer ik de toestemming uitschakel (van Allowed naar Not Allowed) dan geeft de smartphone keurig aan dat dat gebeurd is, maar wanneer ik het Usage Access scherm vervolgens sluit en weer open, dan staat de toestemming gewoon weer ingeschakeld (dus Allowed).
Ik loop hier met meerdere apps tegenaan (bv Digital Wellbeing en System Launcher.)
Er lijkt sprake te zijn van een soort willekeur. Je geeft aan 'Not Allowed' en het system lijkt dat gewoon te overrulen, omdat het blijkbaar wil blijven tracken.

Voor het digitale welzijn van mijn kennis, zou het prettig zijn wanneer de apps uitgeschakeld blijven!

Weet iemand misschien hoe dit voor elkaar te krijgen?

Bedankt…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren