Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OnePlus 6T

• Huawei Mate 20 Pro

• Google Pixel 3 XL

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

meindertdeboer

meindertdeboer

• Lid sinds 22 november 2018
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 22 november 2018
  • 09:47

Goedemorgen,

Ik heb een Xiaomi MI8. 

Normaal gesproken als mijn scherm uit stond zag ik mijn klok en een whatsapp icoontje of gmail icoontje of facebook icoontje etc als ik een nieuwe melding/bericht/etc had. Nu zie ik alleen nog maar de klok en geen notificaties. Ik wil geen notificaties waarbij scherm enzo oplicht. Ik wil terug zoals het eerst was dat ik dus een icoontje van de desbetreffende app zie. 

Is er iemand die weet hoe ik dit terug krijg?

Alvast bedankt!
Gr Meindert

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6171
  • Reputatie 250
  • 22 november 2018
  • 10:02

Zoek op internet naar "always on display" voor jouw toestel.

meindertdeboer

meindertdeboer

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 22 november 2018
  • 10:46

Goedemorgen,

Bedankt voor je antwoord alleen kan ik er niet heel veel mee. Ik stel de vraag en hoop op een oplossing. Ik zit al een aardig tijdje te zoeken naar oplossing dus met jou antwoord kan ik helaas niet zo heel veel.

GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 689
  • Reputatie 0
  • 22 november 2018
  • 20:33

Precies wat gizmobinky zegt: zoek op internet hoe je op jouw toestel "always on display" aan zet.

GerKuijn

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6171
  • Reputatie 250
  • 22 november 2018
  • 21:59

Ik heb zelf geen Xiaomi maar meestal zit die always on display in instellingen/weergave/always on display of ambient display of altijd aan scherm.
vervolgens kun je daar dan aangeven welke applicaties je wilt laten weergeven zodra je een melding krijgt.

Of anders wachten op iemand hier die wel weet waar precies die instellingen zitten.

Of ga eens bij de buren "Tweakers" kijken misschien wordt er daar iets over geschreven of weet iemand waar die instellingen nu precies zitten……klik hier om naar het Xiaomi Mi8 forum op Tweakers te gaan.

Bewerkt (22 november 2018 22:20) | Aangepast via Androidworld Reader
meindertdeboer

meindertdeboer

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 23 november 2018
  • 10:07

Hallo.

Always on display staat aan. Zoals ik al zei ik zie tijd en datum. Maar ik zie niet een Whatsapp icoontje als ik nieuw bericht heb of Facebook icoontje.

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6171
  • Reputatie 250
  • 23 november 2018
  • 11:10

als ik een beetje rondneus op het net zie ik dat bepaalde versies notificaties niet meer werkt……zie link.

https://xiaomi.eu/community/threads/notifications-on-always-on-display-not-working.46792/

dan zou er bij jouw zoiets als het onderstaande screenshot moeten zijn en dan met name Messages moet erbij staan.
staat het er wel bij dan is het waarschijnlijk een bug, staat het er niet bij dan hebben ze het eruit gehaald.

en check ook of ambient display onder system settings goed staat.

verder kun je nog kijken bij instellingen/applicaties of de betreffende apps voldoende machtigingen hebben.

Bewerkt (23 november 2018 11:46) | link toegevoegd.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren