Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

ottojoosten46

ottojoosten46

• Lid sinds 06 november 2018
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 6 november 2018
  • 18:51

'Can't load Android system. Your data may be corrupt.' HELP! 

Beste Androidworld,

Ik heb vandaag een maandelijkse google beveiligings update (android one)  gedaan en na het direct opnieuw opstarten van mijn telefoon kreeg ik een Android recovery pop-up:

Android Recovery
xiaomi/jasmine/jasmine-sprout 
8.1.0/OPM1.171019.011/V9.6.16.0.ODIMIFE
User/release-keys
Use volume up/down and power.
Cant load android system. Your Data may be corrupt. If you continue to get this message you may need to perform a factory data reset and erase all user data stored on this device. 

Optie 1(Al meerdere malen geprobeerd): Try again 
Optie 2: Factory data reset 

Nu hoop ik dat iemand antwoord heeft op mijn vragen: 

Kan ik dit omzeilen?
Kan ik na mijn factory data reset nog mijn gebruikers gegevens terug krijgen?
Wat beveeld u/je mij te aan te doen? 
Hoe kan dit gebeuren? 
Heeft dit mijn telefoon beschadigd? 

Alvast heel erg bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen. 

Mvg,

P.S. Kan iemand me ook informeren als ik dit bij het verkeerde forum vraag ik ben totaal niet bekend met forums.

Bewerkt (6 november 2018 18:52)
sjebse

sjebse

• Lid sinds 07 november 2018
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 7 november 2018
  • 20:38

Precies hetzelfde probleem sinds vandaag. Mag hopen dat er iets aan te doen is…

GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 786
  • Reputatie 0
  • 7 november 2018
  • 21:21

Er is wel iets aan te doen, maar niet zonder databehoud

GerKuijn

Moustachio

Moustachio

• Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 7 november 2018
  • 22:01

Dit probleem kan je als volgt omzeilen:
   1. haal je simkaart uit de gsm
   2. start de gsm op
   3. zet de taal van de gsm in het Engels ("Instellingen > Systeem > Talen en Invoer") 
   4. steek de simkaart opnieuw in

Deze oplossing lijkt voor de meeste personen met dit probleem te werken.

Het probleem komt momenteel bij sommige Nederlandse en Belgische simkaarten voor wanneer de taal van de gsm in het Nederlands staat. Hoe dit precies komt weet ik zelf ook niet, gewoon hopen dat het probleem verholpen wordt in een toekomstige update.

Bewerkt (7 november 2018 22:01)
gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6451
  • Reputatie 250
  • 8 november 2018
  • 09:48

Dit probleem kan je als volgt omzeilen:    1. haal je simkaart uit de gsm    2. start de gsm op    3. zet de taal van de gsm in het Engels ("Instellingen > Systeem > Talen en Invoer")     4. steek de simkaart opnieuw in Deze oplossing lijkt voor de meeste personen met dit probleem te werken. Het probleem komt momenteel bij sommige Nederlandse en Belgische simkaarten voor wanneer de taal van de gsm in het Nederlands staat. Hoe dit precies komt weet ik zelf ook niet, gewoon hopen dat het probleem verholpen wordt in een toekomstige update.
heb je een link naar de post van deze oplossing of een link van mensen die aangeven waarbij deze oplossing werkt voor dit specifiek probleem.

Bewerkt (8 november 2018 09:50)
sjebse

sjebse

• Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 november 2018
  • 12:05

Dit probleem kan je als volgt omzeilen:    1. haal je simkaart uit de gsm    2. start de gsm op    3. zet de taal van de gsm in het Engels ("Instellingen > Systeem > Talen en Invoer")     4. steek de simkaart opnieuw in Deze oplossing lijkt voor de meeste personen met dit probleem te werken. Het probleem komt momenteel bij sommige Nederlandse en Belgische simkaarten voor wanneer de taal van de gsm in het Nederlands staat. Hoe dit precies komt weet ik zelf ook niet, gewoon hopen dat het probleem verholpen wordt in een toekomstige update.
Top, dit werkt voor mij! Super bedankt! Hoop wel dat ze dit binnenkort gaan fixen, zodat de taal gewoon weer op Nederlands kan!

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2285
  • Reputatie 20
  • 8 november 2018
  • 12:17

http://4pda.ru/forum/lofiversion/index.php?t911999-260.html

:-#

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

Moustachio

Moustachio

• Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 november 2018
  • 17:16

heb je een link naar de post van deze oplossing of een link van mensen die aangeven waarbij deze oplossing werkt voor dit specifiek probleem.
De oplossing heb ik oorspronkelijk hier gelezen https://en.miui.com/thread-4440094-1-1.html.

Bewerkt (8 november 2018 17:18)
ottojoosten46

ottojoosten46

• Lid sinds 06 november 2018
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 8 november 2018
  • 17:56

Super bedankt!

marcelkids

marcelkids

• Lid sinds 10 november 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 november 2018
  • 20:20

Zelfde probleem helaas, ga er vanuit dat er een update voor komt.
Heb de A2. Verder wel super mooi toestel, doet in gebruik niet onder mijn S8

Batterij gaat lekker lang mee.

Bewerkt (10 november 2018 20:21)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren