Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Frats

Frats

• Lid sinds 25 februari 2016
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2016
  • 15:39

Mijn Xiaomi MI heeft een probleempje met het updaten van Cyanogenmod. De oplossing heb ik gevonden. Ik moet een klein programmaatje flashen.
Nu is de ellende dat bij het opstarten de usb verbinding start in de oplaad modus. Dat betekend dat ik dus niet kan flashen.Handmatig is het geen probleem om over te gaan naar de bestandsoverdracht modus, maar bij het opstarten schiet hij weer in de oplaad modus en ik in de stress. Dus zodra ik start in de bootloader modus zit mijn geliefde xiaomi weer in de oplaad modus. Schiet allemaal niet op.

Ik geprobeerd de usb stuurprogramma's aan te passen. Dat lukt ook niet echt. Nog meer stress.
Ik kom er net achter dat mijn pc mijn toestel ziet als een Marshall London toestel. Een nieuwe stuurprogramma instaleren lukt niet. Zodra ik dat probeer zegt mijn pc dat de beste stuurprogramma's al geinstaleerd zijn. Ik begrijp dat dit meer een windows probleem is. Maar voor de volledigheid vertel ik het toch maar (dat lucht wel op).

Wie heeft er een idee voor een oplossing van het android probleem.
Alvast bedankt,

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren