Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Jorislee

Jorislee

• Lid sinds 01 juli 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2015
  • 14:33

Ik heb nu bijna een jaar een Xiaomi MI3 in mijn bezit. Afgelopen zondag toen ik de telefoon van de oplader haalde, liep deze volledig vast. Als ik em opstart geeft deze continu meldingen dat apps vastlopen en worden afgesloten. Dus ook de belangrijkste apps als het besturingssysteem. Hierdoor kom ik nu niet verder dat het installatiescherm (kies taal, kies WIFI ed) en wanneer het een keer gebeurt dat ie daar voorbij gaat, krijg ik een zwart scherm. Ik heb via de recovery mode reeds geprobeerd om te rebooten en ook via de computer geprobeerd een andere MIUI-versie te flashen maar dit lukt niet omdat de telefoon niet herkend wordt via de USB-kabel (dus er heeft geen flash plaatsgevonden).

Is er iemand bekend met dit probleem of zo ja, wat is hier tegen te doen? Mogelijk dat er een persoon/bedrijf is die een software-herstel kan uitvoeren want mij lukt het niet.

Alvast bedankt voor jullie reactie!

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6451
  • Reputatie 250
  • 2 juli 2015
  • 23:46

ik zag dat je hier ook al een oproep gedaan hebt maar heb je wel de fastboot en adb drivers geinstaleerd en eventueel al een factory reset gedaan van het toestel.

wat je kunt proberen is even dit tooltjeinstalleren en tijdens de instalatie een snelkoppeling naar je bureaublad zetten en de tool openen je toestel in recovery starten en in te typen in het venster adb devices als je een nummer van het aangesloten apparaat terug krijgt wordt je toestel ook gezien door je computer en zou het kopieren van een rom geen probleem moeten zijn.

je zou ook nog in recovery mount/mount usb storage selecteren en welicht verschijnt dan je toestel wel in verkenner van de computer, is wel afhankelijk van welke recovery erop staat.

als het niet wil lukken wil ik het wel uitzoeken voor jou maar ik heb dan wel iets meer gegevens over je telefoon nodig, zoals welke recovery staat erop enz….

by the way ik heb geen xiaomi smartphone maar ben niet onbekend met die materie.

Bewerkt (2 juli 2015 23:49)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren