Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wes1908

Wes1908

• Lid sinds 28 april 2013
  • Berichten 76
  • Reputatie 0
  • 2 januari 2014
  • 15:03

Al enige tijd was ik op zoek naar een geschikte houder om mijn Mi2S veilig in te stallen op het moment dat ik aan het autorijden ben.
De meeste kilometers maak ik nog altijd op de motor maar aangezien ik de telefoon ook gebruik als navigatie in de auto (Sygic) leek een passende houder mij wel gewenst. Helaas zijn originele Xiaomi autohouders, al dan niet actieve houders, niet verkrijgbaar. Natuurlijk zijn er tientallen universele houders te koop maar tijdens mijn zoektocht kwam ik een recensie tegen van blogger Kiswum op Tweakers die mijn aandacht trok. Buiten het feit dat hij een schitterende review schreef over de Mi2 testte hij daar ook de autohouder van het merk Haicom, en dan speciaal bedoeld voor de Samsung Galaxy S Advance. Deze bleek qua afmetingen het dichtst in de buurt te komen van de Mi2 en zodoende besloot hij om deze houder te testen. Aangezien ik van mening ben dat het wiel niet voor de tweede maal uitgevonden hoefde te worden… al met al, gezocht en gevonden. Ik heb hem besteld bij B2C Telecom in een pakketvoordeel met Samsung micro USB autolader samen voor maar 25,70 euro. De houder is stevig en degelijk en sluit perfect op de telefoon aan. De laderingang blijft geheel vrij.
Bekijk hier het Youtube filmpje wat Kiswum maakte.

kiswum

kiswum

• Lid sinds 16 november 2013
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2014
  • 20:34

Bedankt voor de link @Wes1908!
Ik heb zelf gekozen voor de ventilatie houder, deze vind ik heerlijk zitten en na 1 jaar werkt hij nog steeds prima.
Nog heel veel plezier met je telefoon. Tot op heden is mijn Mi2 na ruim een jaar nog steeds in top conditie.

Reviewer/blogger van diverse Android producten.

Wes1908

Wes1908

• Lid sinds 28 april 2013
  • Berichten 76
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2014
  • 21:03

Ere wie ere toekomt!

kiswum

kiswum

• Lid sinds 16 november 2013
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2014
  • 21:55

Ik heb waarschijnlijk te weinig posts geplaatst, anders had ik je bericht geliked

Reviewer/blogger van diverse Android producten.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren