Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Jarmo

Jarmo

• Lid sinds 19 september 2011
  • Berichten 268
  • Reputatie 0
  • 19 september 2013
  • 18:53

http://www.ibuygou.com/p-xiaomi_brand_new_earphone_plunger_music_partner-5122-eur.html

Hierbij een link naar de oortjes van Xiaomi.
Aangezien mijn oortjes plotseling besloten hebben ermee op te houden, heb ik nieuwe nodig.
Heeft iemand ervaringen ermee of heeft iemand meer verstand van audio om mij te vertellen of dit goede oortjes zijn?

Met de groetjes uit Dokkum!
Xiaomi M2S - ParanoidAndroid
Archos 101 G9 - CM10.2

Jarmo

Jarmo

• Berichten 268
  • Reputatie 0
  • 24 september 2013
  • 22:36

Als het goed is heb ik deze oortjes vandaag gewonnen, dus mag van mij een slotje op.

Archos 101 G9 - CM10.2

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6015
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 25 september 2013
  • 07:20

gefeliciteerd

als je ze eenmaal binnen hebt, kun je ze dan beoordelen/je mening over geven? misschien heeft iemand anders er dan nog iets aan.

Bewerkt (25 september 2013 07:20)
Wes1908

Wes1908

• Lid sinds 28 april 2013
  • Berichten 76
  • Reputatie 0
  • 26 september 2013
  • 09:09

Ik zag je naam er tussen staan inderdaad, gefeliciteerd man!

Jarmo

Jarmo

• Berichten 268
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2013
  • 11:14

Thanks! Ja zal ik zeker doen. Alleen ben ik niet zo'n audiofiel dat ik precies kan zeggen hoe goed de oortjes werkelijk zijn, maar ik kan wel zeggen hoe ze bevallen

Archos 101 G9 - CM10.2

Jarmo

Jarmo

• Berichten 268
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2013
  • 21:03

Nou AW'ers, afgelopen zaterdag heb ik een pakketje ontvangen met Chinese tekens en jullie weten wat dat betekent!
Natuurlijk heb ik de oortjes meteen uitgeprobeerd en ik vind ze geweldig
Ik ben, zoals eerder gezegd niet veel gewend, maar mijn vader heeft ze ook in gehad en zei dat er voor €50 slechtere koptelefoontjes te vinden zijn.
Ze zien er naar mijn mening prima uit en ze luisteren heerlijk. Voor de bassliefhebbers: het zijn geen Beats, maar de bas kan zeker stevig worden, mits de equalizer zo gezet. Voor mij is de equalizer ‘normaal’ perfect. De buitenwereld wordt ook goed afgesloten en de buds zitten goed, mochten de buds je niet passen, dan zijn er nog drie andere paren bijgeleverd in een er prima uitziend doosje, dat je zeker zult bewaren.
De snoertjes zijn van een touw-achtige stof, die prima aanvoelt, ook de structuur op de zilveren stukjes zorgen ervoor dat je geen goedkoop gevoel krijgt.
De volumebuttons werken bij mij niet, maar dat kan aan de software op mijn telefoon liggen(Custom rom), alhoewel de pauzeknop het wel gewoon doet.
Al met al zijn deze oortjes zeker hun geld waard.

Archos 101 G9 - CM10.2

lennyd

lennyd

• Lid sinds 29 oktober 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2013
  • 14:37

Ik gebruikte bij mij oude toestel sony in-ear phone maar deze doen het niet op dit toestel. dus ben verplicht om nieuwe aan te schaffen.
Heeft iemand in-ear die wel doen? welk merk/type, want zo iets in china te bestellen is beetje te veel gevraagd.

Jarmo

Jarmo

• Berichten 268
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2013
  • 18:18

Ik heb ook enkele nadelen ondervonden:
-er komen kleine krasjes op de zilveren gedeeltes;
-je hoort het heel sterk als iets tegen het snoer komt.

Archos 101 G9 - CM10.2

Jarmo

Jarmo

• Berichten 268
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2013
  • 23:37

@lennyd ik had in-ear oortjes van ���15 van Sony die prima werkten, maar de Xiaomi in-ear klinken toch stukken beter.

Archos 101 G9 - CM10.2

booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 25 april 2014
  • 15:24

Was al een tijdje op zoek naar goede oortjes voor mijn Sony Xperia Z1( bij veel oortjes werkt de bediening niet op de Z1) en krijg vandaag mijn Xiaomi Piston's binnen! Na goed zoeken op internet kwam ik er achter dat deze als 1 van de weinigen volledig werken met de Z1! En zat al tijden te twijfelen over Xiaomi als telefoonmerk( wou eigenlijk de Mi3 bestellen maar de verkrijgbaarheid en de prijzen van de Nederlandse Import bedrijven hebben mij tegengehouden) aangezien de verhalen ontzettend positief zijn! Maar Xiaomi bleef toch kriebelen dus heb toch maar deze oortjes besteld( ook de prijs vind ik weer netjes)! Ben heel benieuwd maar ben bang dat ze (bijna) te goed gaan bevallen;p!

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren