Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Fritssmits

Fritssmits

• Lid sinds 16 juli 2013
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2014
  • 16:02

Tot mijn grote verrassing net een mijnheer van DHL aan de deur. Ja hoor, een mooi pakketje met een Xiaomi telefoon. En een heel mooi setje oortjes als geschenk.
Ik ga spelen. Binnenkort mijn eerste bevindingen.

paul123456

paul123456

• Lid sinds 16 januari 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2014
  • 23:31

Hoi

@Wes: Had jouw instructies al gelezen en deze waren erg handig.
De nederlanse rom heb ik er al op staan ,ten tijden van t vorige bericht was er nog geen rom beschikbaar.
Tja en miui..werk er nu een week mee en t werkt super,hier en daar nog wat kleine kinderziektes maar heb alle hoop dat ze dat in de aankomende updates wel oplossen.

Bewerkt (23 januari 2014 23:36)
Fritssmits

Fritssmits

• Lid sinds 16 juli 2013
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 24 januari 2014
  • 10:53

De eerste indruk is goed. Hij is natuurlijk een stuk groter dan de MI2, maar dat wist ik vooraf. Maar aangezien ik de telefoon steeds meer gebruik voor internettoepassingen is dit toch een voordeel. De krant lezen is net even prettiger op een iets groter scherm.
Instellen in het Nederlands was in een vloek en een zucht gebeurt. Met dank aan Redmaner en Wes, geweldig heren.
Hij draait op android 4.3 met de laatste Miui. Soepel en heel snel. Hij mag blijven tot de MI4.

Het cadeautje, de headset, is van hele goede kwaliteit. Hij kan zich meten met mijn dure Sennheiser oortjes.
Al met al is het het wachten waart geweest. Ik ben blij met mijn nieuwe telefoon. Op marktplaats komt een MI2 te staan.
als er specifieke vragen zijn, kom maar op.

z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 28 februari 2014
  • 13:41

64GB besteld, en is vanaf nu beschikbaar op ibuygou!

http://www.ibuygou.com/p-original_xiaomi_mi3_snapdragon_800_quad_core_android_4_2_5_inch_2_3ghz_2gb_ram_64gb_rom-5519-usd.html

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren