Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Samsung Galaxy S10 Lite

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

johnderks

johnderks

• Lid sinds 20 juni 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 9 november 2013
  • 14:59

Allereerst wil ik even kwijt dat het een prima toestel is. Maar hij heeft problemen met het versturen van video files via whatsapp. Het probleem doet zich voor vanaf video files die groter zijn dan 16 MB. Video files groter dan 16 MB worden bij het converteren naar het formaat om te versturen via whatsapp niet juist omgezet. Het geconverteerde beeld bestaat uit verticale strepen, het geluid is wel goed.

Op het internet heb ik gevonden dat sinds Whatapp versie 2.11.45 (in mijn telefoon zit versie 120) video bestanden groter dan 16 MB gewoon kunnen worden verzonden en ontvangen. zie http://hexamob.com/news/whatsapp-for-android-updated-share-videos-larger-than-16-mb-and-new-video-editor/. Mijn zoon heeft met dezelfde smartphone dezelfde problemen. Mijn vermoeden is dus dat het geen probleem van specifiek mijn telefoon is maar een probleem van de hele serie AT AS45qHD of whatsapp of whatsapp in combinatie met mijn versie van Android. oid. Zijn er mensen die dit probleem ook hebben of eventueel willen uitproberen of bij de eigen telefoon dit probleem zich ook voordoet

EML75

EML75

• Lid sinds 19 november 2013
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 19 november 2013
  • 23:34

Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn Acer Liquid s1 Duo sim welke draait op Android 4.2.2. Gemaakte video's via Whatsapp versturen lukt niet, zie alleen strepen. Geluid is wel goed inderdaad. Heb jij een oplossing inmiddels?

EML75

EML75

• Lid sinds 19 november 2013
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 27 november 2013
  • 21:36

Ik heb het voor mijn Acer Liquid S1 Duo op Android 4.2.2. inmiddels opgelost geloof ik. Ik kan nu weer normaal video's versturen via Whatsapp gelukkig. Ik heb een eerdere versie van Whatsapp geïnstalleerd die je kunt downloaden via onderstaande link.

http://www.androiddrawer.com/13881/download-whatsapp-messenger-2-11-136-app-apk/

Bij mij was het weer in orde met versie 2.11.86

Eerst huidige Whatsapp verwijderen van telefoon, dan deze downloaden en installeren. App store vervolgens aanklikken, Instellingen, Apps niet automatisch bijwerken. (of alleen Whatsapp op niet automatisch bijwerken instellen).

johnderks

johnderks

• Lid sinds 20 juni 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 29 november 2013
  • 17:48

Heel erg bedankt voor deze informatie. Het enige antwoord wat ik tot nu toe heb gekregen is dat de video kwaliteit maar lager moest maken zodat de video's niet groter worden dan 16 mb dan zou ik geen problemen hebben. Nou daar heb je dus helemaal niets aan dat had mijn schoonmoeder ook kunnen verzinnen.
Ik heb de vraag overigens ook bij whatsapp neergelegd maar daar blijft het doodstil, mijn vermoeden is (en dat blijkt ook uit jou oplossing)dat er bij het verder ontwikkelen van whatsapp ergens iets over het hoofd gezien is in combinatie met android 4.2.2..Ikzelf heb een wolfgang smartphone (AT AS45IPS) met android 4.1.1. en die heeft het probleem helemaal niet ook niet met whatsapp verzie 120 of hoger.
Mocht ik ooit nog iets horen dan zal ik me melden

Roni

Roni

• Lid sinds 01 januari 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 januari 2014
  • 20:31

Hallo Allemaal,

Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn Huawei Ascend G700‎. Misschien is wachten tot er een update is van WhatsApp het beste idee?

sneeuwkind

sneeuwkind

• Lid sinds 04 maart 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2014
  • 20:32

Ik heb hetzelfde probleem, ook met de Huawei g700! Is er een oplossing? Ligt het aan Huawei of aan Whatsapp?

Mastermind

Mastermind

• Lid sinds 31 maart 2014
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 31 maart 2014
  • 11:07

Roni
Hallo Allemaal,

Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn Huawei Ascend G700‎. Misschien is wachten tot er een update is van WhatsApp het beste idee?
Ik ken het probleem persoonlijk niet maar heb je al geprobeerd whatapp volledig te verwijderen en dan opnieuw te installeren? Dit is bij mij nog wel eens met apps wanneer er problemen zijn de beste oplossing.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren